کاربردهای چسب فلکس تیپ

چسب فلکس تیپ قابل استفاده بر روی پارچه، پلاستیک، PVC، اکریلیک، فلز، فولاد، مس، آلومینیوم، چوب، سرامیک، پرسلن، کاشی، شیشه، فایبر گلاس، گچ، سنگ، سیمان، بتن، سقف و ... می باشد در واقع آن را بر روی هر سطحی که بخواهید براحتی میتوانید استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

کاربردهای ترازو دیجیتال آشپزخانه

ترازوی آشپزخانه یکی از لوازمی است که در بسیاری از خانه ها و آشپزخانه ها برای اندازه گیری دقیق موادغذایی استفاده می شود. ولی همیشه بانوان به دنبال ترازویی بسیار کاربردی، ارزان قیمت و دیجیتال هستند که بوسیله آن راحت تر مواد غذایی را وزن کنند.

ادامه مطلب...

خرید بلوتوث خودرو

دانگل بلوتوث «BT300» محصول برند «ایکس پی» (XP) است که یکی از مشهورترین برندها در عرضه لوازم الکترونیکی به شمار می رود. این دانگل، به پخش کننده خودرو متصل می‌شود و قابلیت بلوتوث را به آن اضافه می‌کند.

ادامه مطلب...

برترین سشوار خوب چه مارکی است؟

سشوار فیلیپس 5000 وات مدل Philips Hair Dryer RA-1221 محصولی کاربردی در بین سشوار ها و انواع مدل های آن در بازار است که با استفاده از این سشوار فیلیپس 5000 وات مدل Philips Hair Dryer RA-1221 و با روشن خاموش کردن برای اولین بار متوجه خواهید شد که این سشوار فیلیپس 5000 وات مدل Philips Hair Dryer RA-1221 یک سشوار معمولی نیست و با استفاده از آن برای دفعه اول از کیفیت و قدرت این سشوار فوق العاده متوجه خواهید شد که این بهنرین مدل سشوار فیلیپس حال حاضر بازار است.

ادامه مطلب...

جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی هدیه ای برای کودکان

جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی هدیه ای مناسب برای کودکان به شمار می رود که می توان از آن به عنوان جاقلمی رومیزی و یا جامدادی نیز استفاده نمود. در این جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی یک ساعت شنی به کار رفته است که می توان در زنگ های تفریح درس خواندن خود با آن ها بازی کنید و یا زمان را اندازه گیری کنید. با استفاده از این جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی زیبایی را به خود هدیه دهید و با آن ساعت را اندازه گیری نمایید.

ادامه مطلب...

بهترین میز و صندلی تحریر برای کودکان و نوجوانان

یکی از مهم ترین اواملی که  به فرزندان شما در انجام تکالیف خود کمک می کند فضایی مناسب جهت درس خواندن و یا انجام تکالیف است. در ضمن یکی از اواملی که باعث انگیزه برای انجام تکالیف در فرزندان شما خواهد شد این است که یک محیط مناسب با روحیه ی وی برایش فراهم ساخته تا بتواند به راحتی و در آرامش خیال به انجام تکالیف مدرسه و یا درس خواندن شود. در این حین پیشنهاد ما برای شما میز صندلی تحریر تاشو می باشد که نمی توانید با کیلیک بر روی خرید پستی، این محصول را براحتی می توانید با یک کلیک از وبسایت فروشگاه اینترنتی تکسبد خریداری فرمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

ادامه مطلب...

خرید میناکاری اصفهان در فروشگاه های اینترنتی

مینا کاری یکی از صنایع دستی ایران به حساب می آید که مشتریان بسیار زیاد، و دوستداران عظیمی همراه خود دارد که در جای جایه دنیا به دنبال خرید این محصول دستی فوق العاده می باشند. برای خرید این محصول شگفت انگیز و بسیار زیبا لازم نیست فقط به استان های سازنده این محصول مثل اصفهان و یا همدان و یا ... سفر کنید. با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکسبد شما می توانید از انواع و  اقسام این مینا کاری های زیبا دیدن فرمایید و با یک کلیک خرید خود را نهایی نمایید. 

ادامه مطلب...

بهترین پاوربانک سامسونگ را بشناسیم

پاور بانک سامسونگ طرح اصلی یکی از بهترین نوع از پاور بانک های موجود در حال حاضر است که با قدرت و توان 5000 میلی آمپر خود توانایی شارژ کردن هر دستگاهی که بتوان با استفاده از کابل های رابط به آن وصل کرد را شارژ نماید. با استفاده از این دستگاه شما می توانید دوربین دیجیتال، گوشی تلفن همراه، دستگاه mp4، دستگاه mp3 و هر دستگاه هایی که پاور بانک اصلی طرح سامسونگ کابل اتصال آن را داشته باشد.

ادامه مطلب...

پاور بانک چیست؟

امروزه بسیاری از افرادی که بیرون از خانه زیاد می روند و یا مرتب در سفر هستند از این وسیله الکترونیکی بیشتر استفاده می کنند و بعنوان یک وسیله ضروری همیشه به همراه خود دارند. پاوربانک ها در ظرفیت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده اند که هرچه ظرفیت آن ها بالاتر برود میتوانند تعداد موبایل بیشتری را شارژ کنند.

 

ادامه مطلب...

قیمت و مشخصات مبدل برق خودرو

مبدل های برق خودرو یا اینورتر های برقی با استفاده از تکنولوژی اجتماع نیرو و پتانسل الکترونیکی ورودی کم را به ورودی زیاد تری تبدیل می کند.

ادامه مطلب...