تاثیر استفاده از صنایع دستی در سلامت روان

در سال های اخیر به نقش پر رنگ هنر در بهبود بیماری های روحی و تاثیر مستقیم بر سلامت روان جامعه تاکید بسیار شده است، البته شاید در ابتدار امر کمی عجیب به نظر برسد اما نقش هنر در تلطیف و ارتقای سلامت روح و روان اقشار مختلف جامعه نقش بسزایی دارد.




کشور ما ایران از لحاظ بعد هنری بسیار غنی می باشد هر چند در سال های اخیر و زندگی ماشینی نوعی جمود بر زندگی بشری حاکم شده است اما ما با دارا بودن صنایع دستی که به صورت کاربردی می باشند توانسته ایم مانع از کم  رنگ شدن هنر در زندگی بشویم.




تنوع صنایع دستی ایرانی یکی از دلایل این امر می باشد که ایرانیان از دیرباز دوستدار هنر بوده اند و دارای سلایق و غرایض غنی هنری می باشند و در این زمینه تلاش کرده اند با هر آنچه در دسترس داشته اند با جنبه هنری در خدمت بگیرند.




یکی از انواع این هنر ها که هنر میناکاری می باشد و به دلیل محصولات زیبا و چشم نواز که کاربردی نیز می باشند در طول سالیان دراز زینت بخش خانه های ایرانی بوده وهست از این میان می توان به ساعت دیواری طرح میناکاری اشاره کرد.




شاید یکی از دلایل شما برای عدم استفاده از صنایع دستی در زندگی خود عدم دسترسی به مراکز فروش صنایع دستی مورد نظز شما می باشد. شما می توانید براحتی و از طریق خرید اینترنتی ساعت میناکاری محصول مورد نظر خود را براحتی و با اطمینان تهیه کنید.




شما با خرید ساعت دیواری میناکاری نه تنها یک وسیله تزئینی تهیه کرده اید بلکه این محصول کاملا کاربردی می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای انواع ساعت های دیواری کلاسیک و غیر کلاسیک برای آراستن دیوار منزل یا محل کار شما باشد.




برای مشاهده تنوع محصولات صنایع دستی و خرید عمده ساعت دیواری میناکاری به وب سایت تکسبد مراجعه نموده و ضمن خرید کالای اصل از تخفیفات فصلی این وب سایت بهرمند شوید.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 99000

خرید