خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان ضامن سلامتی

نوشیدن آب سالم و بهداشتی از جمله یکی از ضروری ترین نیاز های هر جامعه بشری می باشد و مسئولان یک جامعه مسئول تهیه آب شرب سالم برای آن جامعه می باشند.




تعریف آب سالم و بداشتی عبارت است از آب بدون رنگ، بو و مزه که عاری از هر گونه عوامل بیماری زا از جمله ویروس ها و باکتری ها و همچنین املاح آب در حد استاندارد باشد.




نوشیدن آب غیر بهداشتی منجبر به بیماری های گوارشی و کلیوی می شود که می تواند آثار جبران ناپذیری داشته باشد. از جمله عفونت های دستگاه گوارشی و سنگ سازی کلیه به دلیل نوشیدن آب سنگین.




البته آب شرب در مراحل اولیه در تصفیه خانه های بزرگ مورد تصفیه قرار می گیرد اما به دلیل هزینه بر بودن و کاهش آب های زیرزمنی و افزایش آلاینده ها و همچنین پوسیدگی شبکه آبرسانی، این آب نیاز به تصفیه مجدد دارد.




پیشنهاد ما استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی سرشیری می باشد که به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم شما می توانید به راحتی آن را در هر کجا که لازم داشته باشید استفاده نمائید.




یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت که دارای دو فیلتر می باشد و آب را در دو مرحله تصفیه می نماید. یک فیلتر سرامیکی و فیلتر ناو KDF که امکان تمیز کردن کاتریج این تصفیه اب براحتی وجود دارد.




این دستگاه را می توانید به راحتی بر سر هر شیر آبی وصل نموده و حتی در خوابگاه های دانشجویی و در طول مسافرت می تواند با شما همراه باشد. از ویژگی های این محصول می توان به امکان تعویض فیلتر آن اشاره کرد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 29000  تومان

خرید محصول