ساعت مچی هوشمند طرح اپل از کجا بخریم؟

استفاده از گجت های پوشیدنی در دهه اخیر دارای رشد چشمگیری داشته است. این محصولات با توجه به کارایی بالا که دارند توانسته اند سهم خوبی از بازار دیجیتال را به خود اختصاص دهند.




ساعت هوشمند طرح اپل، یک گجت هوشمند که با قابلیت های فراوان و قیمت مناسب توانسته است سهم خوبی از بازار فروش ساعت های هوشمند را به خود اختصاص دهد.




این ساعت هوشمند که طراحی ظاهری بسیار زیبا و کاملا شبیه ساعت هوشمند اپل را دارا می باشد دارای توانمدنی های فراوانی می باشد و با توجه به قیمت مناسب خود توانسته است در بازار رقابت با اپل واچ به خوبی بدرخشد.




این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید را دارا می باشد که یکی از ویژگی های بارز این محصول می باشد. زیرا اپل واچ ها تنها قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند با سیستم عامل IOS  را دارا می باشند که یکی از محدودیت های استفاده از آنها محسوب می شود.




ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1، با اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند شما، امکان مدیریت تماس و پیام های دریافتی گوشی تلفتن همراهتان توسط ساعت هوشمند را برای شما فراهم می آورد.




صفحه نمایش این ساعت هوشمند از نوع تاچ حرارتی بدون وقفه می باشد و تاچ اکسرین آن 1.54 اینچ می باشد، اطراف صفحه نمایش این ساعت از جنس استیل می باشد که زیبایی خیره کننده ای به این محصول میدهد.

 



با توجه به قابلیت های این محصول می توان از آن به عنوان یک تلفن همراه ساعتی سبک و چند منظوره نام برد که براحتی می توانید از آن استفاده کنید و هرگز دغدغه جا گذاشتن آن را نخواهید داشت.

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 89000  تومان

خرید محصول