فروش اینترنتی انواع ظروف میناکاری تهران

اگر شما نیز از دوست داران هنر میناکاری معروف به هنر درخشان آتش و خاک با رنگ‌های پخته و درخشان می باشید با ما همراه باشید با معرفی برخی از محصولات میناکاری بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. یکی از ویژگی های محصولات میناکاری مرغوب، استفاده از زیرساخت های مسی با ضخامت کافی که به زیبایی قلمزنی شده اند. هنر میناکاری در تهران تنها برای استفاده بر روی سطح ظروف نمی باشد بلکه از میناکاری بر روی مس و طلا برای تولید زیورآلات میناکاری استفاده می شود. از مهمترین ویژگی های میناکاری مرغوب درخشندگی و سفافیت سطح محصول میناکاری می باشد. یکی از ویژگی های مهم محصولات میناکاری تنوع بینظیر محصولات میناکاری می باشد که متناسب با هر سلیقه و بودجه ای محصولی در دسترس می باشد.

 


یکی از انواع محصولات میناکاری که به دلیل کاربردی بودن آن بسیار محبوب می باشد، قاب میناکاری تهران می باشد. این قاب زیبا می تواند به عنوان هدیه یا هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. یک قاب بشقاب میناکاری که شامل یک بشقاب میناکاری شده زیبا می باشد که در یک قاب چوبی زیبا قرار داد. عموم مردم این تصور را دارند که محصولات میناکاری تنها قابلیت کاربرد تزئینی دارند، اما سخت در اشتباه می باشید شما می توانید از یک بشقاب میناکاری به عنوان یک ظرف سرو و پذیرایی می توانید استفاده نمائید.

 


انواع بشقاب ميناكاري تهران که در طرح های متنوع و نقش و نگار های متفاوتی تولید می شوند، هر چند در نگاه اول دارای ظاهری مشابه می باشند اما به یک شکل دقیق نیستند که علت اصلی آن دخالت نیروی اسنانی در ساخت این محصولات می باشد. هر یک از محصولات میناکاری می توانند به صورت تلفیقی با سایر هنر ها مورد استفاده قرار گیرند که این امر یکی از دلایل ماندگاری هنر میناکاری می باشد. میناکاری هنر به وجود آمده از آتش و خاک و رنگ است.

 

 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید