بهترین درب پلاستیک مگنتیک

شاید شما بارها و بارها با واژه های درب مگنتیک یا مغناطیسی برخورد کرده باشید که می تواند به صورت درب توری مغناطیسی یا درب پلاستیکی مگنتیک شنیده باشید، اما آیا شما تا به حال به این فکر کرده این که کاربرد این درب ها چیست و بهترین نمونه آنها چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

 



درب های توری و پلاستیکی مگنتیک، محصولاتی می باشند که بسته به فصل مور استفاده قرار می گیرند، درب توری مگنتیک طراحی شده بر ای فصول گرم سال می باشد که علاوه بر جلوگیری از نفوذ حشرات موذی که در این فصول شایع می باشند، کمک بسزایی به عبور هوای آزاد در فصول گرم سال در محل مورد استفاده می کند.

 



درب پلاستیک مگنتیک، نمونه دیگری از درب های مغناطیسی می باشد که با استفاده از پلاستیک ساخته می شوند که برای استفاده در فصول سرد سال طراحی شده اند تا با استفاده از آنها علاوه بر جلوگیری از نفوذ هوای سرد به داخل از خروج هوای گرم نیز جلوگیری کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کند.




شاید برای شما پیش آمده باشد که در فصل زمستان به فروشگاهی مراجعه کرده باشید و شاهد استفاده از این مدل درب ها برای وردی باشید، در حال حاضر پرده های نایلونی مغناطیسی متنوعی در بازار موجود می باشد که بسته به کیفیت مواد مورد استفاده دارای قیمت های متنوعی می باشند.

 



درب پلاستیک مگنتیک آسان مش عرض 270 سانتی متر، که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است دارای کیفیت بالایی بوده و طول عمر بالایی نیز دارد. این درب یکی از بهترین درب پلاستیک مگنتیک موجود در بازار می باشد.

 



اگر با قیمت های متنوعی در بازار فروش این گونه پرده ها مواجه شدید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت ها می تواند بر اساس ابعاد و از همه مهمتر دلیل کیفیت متریال و قطعات به کار رفته متفاوت باشد.

 



محصولات آسان مش با استفاده از بهترین متریال و قطعات که دارای استاندارد های جهانی می باشند، تهیه شده است و همین امر رمز ماندگاری این برند می باشد.



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید