آمورش نحوه عایق کردن پنجره با پلاستیک عایق پنجره

یکی از مشکلاتی که در روز های سرد زمستانی با آن مواجه می باشیم، نفوذ سرما از طریق درزهای درب ها و پنجره ها می باشد، بخصوص در خانه های قدیمی که به دلیل عدم عایق سازی مناسب می تواند این نفوذ سرما بیشتر باشد، در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از شیوه های عایق سازی پنجره های قدیمی آشنا کنیم.

 



شاید شما نیز دیده باشید که بسیاری از افراد از پلاستیک برای عایق کردن پنجره استفاده می کنند، در واقع این روش یکی از راه های سریع و مقرون بصرفه برای عایق سازی پنجره ها بخصوص پنجره های قدیمی می باشد.




در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه عایق کردن پنجره با استفاده از پلاستیک عایق پنجره آسان مش آَشنا کنیم، محصولی ایرانی که توسط تولید کنندگان داخلی با کیفیت بالایی تهیه و تولید شده است.

 



برای نصب پلاستیک محافظ پنجره آسان مش، شما نیاز به ابزار خاصی ندارید، تنها کافی است بعد از خرید این محصول یک عدد سشوار، یک عدد فیچی و متر در اختیار داشته باشید تا بتوانید براحتی پنجره های خود را در مقابل سرما عایق نمائید.

 



خوب ابتدا باید ابعاد پنجره مورد نظر را با دقت بگیرید، دقت کنید در حین برش زدن از پلاستیک عایق سرما، بایداین اندازه ها را 2 الی 3 سانت بزرگتر بگیرید تا در حین نصب با مشکلی مواجه نشوید.

 



برای چسباندن پلاستیک پنجره آسان مش، در داخل پک این محصول یک عدد چسب دو طرفه با کیفیت به متراژ 25 متر در نظر گرفته شده است، که قبل از نصب حتما باید چهارچوب را به خوبی تمیز نموده تا عاری از هر گونه آلودگی باشد.

 



بعد از استفاده از پلاستیک در اطراف چهار چوب، شما براحتی می توانید پلاستیک را بر روی چسب ها قرار داده و با دست محکم کنید و در نهایت با استفاده از سشوار با باد گرم براحتی چین و چروک های سطح کار را از بین ببرید.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پلاستیک عایق پنجره و خرید این محصول بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

 

با مشاهده این ویدئومی توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست بیاورید