تسمه دور چمدان، جدیدترین تجهیزات ایمنی سفر

در میان وسایل سفر خود گاهی نیاز می باشد که وسایلی نیز به همراه داشته باشیم که در راحتر بودن حمل و نقل وسایلمان به ما کمک کند، گاهی استفاده از یک ساک اضافی یا یک کوله پشتی یا حتی به همراه داشتن یک جفت صندل راحت می تواند راحتی سفر را برای ما بیشتر کند.




می توان گفت جمع کردن وسایل قبل از سفر رفتن یکی از مهمترین دغدغه های افراد می باشد که می تواند زمان زیادی را از آنها بگیرد، در واقع بستن استادانه و درست چمدان می تواند کمک بسزایی در سفر راحت برای افراد داشته باشد.




گاهی حجم وسایلی که نیاز می باشد همراه خود داشته باشیم زیاد است و در نهایت مجبور می باشیم درب چمدان خود را با فشار زیادی ببندیم، اما حفظ امنیت وسایلی که در داخل چمدان‌های خود داریم را چگونه تامین کنیم؟

 



در چنین شرایطی همواره ترس از باز شدن ناگهانی درب چمدان وجود دارد، اما در سال های اخیر شاهد ورود وسایلی به بازار تجهیزات سفر می باشیم که می تواند کمک بسزایی به سفری راحت داشته باشد که در این میان تسمه محافظ چمدان یکی از آنها است.




تسمه دور چمدان در واقع یکی از تجهیزات ایمنی سفر می باشد که به شما احساس آسایش خاطر بیشتری از جهت حفظ امنیت وسایل داخل چمدان‌تان خواهد داد. تسمه چمدان دارای انواع مختلفی می باشد که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

 



بند نگهدارنده دور چمدان، را میتوانید براحتی بر روی چمدان هایی در سایز های مختلف بسته و نگران باز شدن ناگهانی و بیرون ریختن وسایل خود نباشید. با این محصول می توانید از تمامی حجم چمدان خود استفاده کنید بدون ترس از باز شدن.

 



برخی از نمونه های بند محافظ چمدان به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک قفل بوده و به این ترتیب ایمنی و امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی تسمه محتفظ چمدان بر روی دکمه خرید کلیک کنید

قیمت : 25000 تومان

خرید محصول

 

با مشاهده این ویدئو اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست خواهید آورد