بند رخت شوفاژی یا بند رخت تاشو؟

این روزها بدلیل فضای کم خانه ها و نبودن حیاط و تراس مشکل خشک کردن لباس های خیس شسته شده یک معضل به حساب می آید. از اینرو انواع بند رخت های جدید به بازار آمده است. این بند رخت ها در مدل های گوناگون و متنوعی وجود دارد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


فروشگاه اینترنتی تک سبد نیز بند رخت های آپارتمانی با کیفیتی در فروشگاه اینترنتی خود دارد. یکی از محبوب ترین این بند رخت ها، بند رخت تاشو آپارتمانی می باشد. در این مقاله می خواهیم این بند رخت را با مدل شوفاژی مقایسه کنیم.


بند رخت آپارتمانی تاشو


بند رخت آپارتمانی تاشو همانطور که از اسمش پیداست قابلیت تاشدن دارد بنابراین شما در هر کجا که بخواهید می توانید آن را قرار دهید و مشکلی برای جای دادن آن در منزل ندارید. اما بند رخت شوفاژی با قلاب به شوفاژ یا نرده یا چنین جاهایی متصل می شود.


بند رخت آپارتمانی تاشو


بند رخت تاشو دو طبقه دارد که طبقه بالایی شامل 14 میله آویز بوده و طبقه پایین 5 میله آویز دارد که مخصوص لباس های زیر یا لباس های کودک می باشد. بند رخت شوفاژی نسبت به مدل تاشو کوچک تر بوده و دارای 6 ردیف می باشد و بیشتر مناسب لباس های کودکانه است.


بند رخت آپارتمانی تاشو


بند رخت آپارتمانی تاشو از جنس ضد زنگ است اما بند رخت شوفاژی تنها از رنگ نسوز پوشانده شده است. اما بند رخت شوفاژی به دلیل کوچک و سبک بودن به راحتی در ساک مسافرتی شما جای می گیرد و می توانید حتی آن را با خود به سفر ببرید.


بند رخت آپارتمانی تاشو


بنابراین با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد، بسته به نوع مصرفی که شما از یک بند رخت می خواهید باید همان مدل را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن بکنید. چون هر کدام برای یک سری هدف طراحی و تولید شده است.


بند رخت آپارتمانی تاشو


برای مشاهده و خرید بند رخت اپارتمانی فلزی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان


بند رخت آپارتمانی تاشو