قیمت و مشخصات مبدل برق خودرو

بسیاری از افراد به علت زندگی پر تلاطم و شلوغ امروزه از خودرو خود به عنوانی خانه دوم خود استفاده نموده و نیاز دارند در کمترین زمان بهترین استفاده نمایند به همین دلیل شرکت های مختلف سعی در تولید محصولی نموده اند که به شما کمک کند بتوانید در خودرو خود به راحتی همانند پریز برق منزل از آن استفاده کنید.


تبدیل برق شهری خودرو


یک دستگاه با امکانات بزرگ اما در سایز بسیار کوچک با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و ضروری برای همه.

 

خرید مبدل اینورتر برق

 

 

مبدل برق خودرو پدرام با دریافت ولتاژ خروجی ماشین به عنوان ولتاژ وروی یا دریافتی خود (12 و 24 ولت) به شما خروجی 220 و 230 ولتی دهند.


مبدل برق خودرو


این میزان ولتاژ با تمامی دستگاه هایی که در کشورمان استفاده می شود سازگار است و به راحتی و با خیال راحت می توانید از مبدل برق خودرو پدرام استفاده نمایید.


مبدل 220 ولتی


مبدل برق خودرو پدرام محصول کشور خود بوده و یک محصول وطنی است و در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی شما می توانید از گارانتی محصول استفاده نمایید.

مبدل برق ماشین

 

 

اینورتر برق خودرو را می توان با استفاده از سیم، توان الکتریکی آن را انتقال داد بدون کم شدن و افت ولتاژ خروج و دارای فن خنک کننده و ترموستاتی که در صورت نیاز روشن شده از بالا رفتن بیش از اندازه دمای مبدل جلوگیری می کند.


اینورتر برق خودرو


در مبدل هایی که از دیگر کشور ها وارد می شود با توجه به بازار هدفی که کمپانی تولید کننده داشته نوع ظاهر و امکانات آن متفاوت است.


اینورتر خودرو


جهت خرید این محصول بر روی دکمه خرید زیر کلیک نمایید:

قیمت 375.000 تومان

خرید محصول