تاثیر استفاده از صنایع دستی در سلامت روان

یکی از انواع این هنر ها که هنر میناکاری می باشد و به دلیل محصولات زیبا و چشم نواز که کاربردی نیز می باشند در طول سالیان دراز زینت بخش خانه های ایرانی بوده وهست از این میان می توان به ساعت دیواری طرح میناکاری اشاره کرد. شاید یکی از دلایل شما برای عدم استفاده از صنایع دستی در زندگی خود عدم دسترسی به مراکز فروش صنایع دستی مورد نظز شما می باشد. شما می توانید براحتی و از طریق خرید اینترنتی ساعت میناکاری محصول مورد نظر خود را براحتی و با اطمینان تهیه کنید.

ادامه مطلب...

بند رخت شوفاژی یا بند رخت تاشو؟

این روزها بدلیل فضای کم خانه ها و نبودن حیاط و تراس مشکل خشک کردن لباس های خیس شسته شده یک معضل به حساب می آید. از اینرو انواع بند رخت های جدید به بازار آمده است. این بند رخت ها در مدل های گوناگون و متنوعی وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی تک سبد نیز بند رخت های آپارتمانی با کیفیتی در فروشگاه اینترنتی خود دارد. یکی از محبوب ترین این بند رخت ها، بند رخت تاشو آپارتمانی می باشد. در این مقاله می خواهیم این بند رخت را با مدل شوفاژی مقایسه کنیم.

ادامه مطلب...

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان ضامن سلامتی

پیشنهاد ما استفاده از دستگاه تصفیه آب سرشیری می باشد که به دلیل ابعاد کوچک و وزن کم شما می توانید به راحتی آن را در هر کجا که لازم داشته باشید استفاده نمائید. یک دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت که دارای دو فیلتر می باشد و آب را در دو مرحله تصفیه می نماید. یک فیلتر سرامیکی و فیلتر ناو KDF که امکان تمیز کردن کاتریج این تصفیه اب براحتی وجود دارد.

ادامه مطلب...

ماندگار ترین هدیه برای عزیزان سفره قلمکاری اصفهان

قلمکاری جزو هنرهایی است که با قدمت 400ساله خود توانسته همچنان جای خود را در میان مردم داشته باشد و زبان زد خاص و عام باشد قلمکاری از جمله هنر هایی است که بر روی پارچه نقش بسته می شود و طرح های مختلفی دارد از جمله در خت و بته جقه ای و طرح جنگ ها و غیره ... پارچه ها ی قلمکاری شده را می توان به عنوان رومیزی و سفره استفاده کرد.

ادامه مطلب...

جا حبوباتی دیواری دوقلو شیردار با درب پوش محفظه

یکی از ویژگی های این محصول که به شما عزیزان کمک می کند تا مواد غذایی اعم از غلات و یا حبوبات را تازه نگه دارید جنس پلاستیکی مقاوم و درب پوش ها می باشد. این محصول را می توانید با استفاده از ابزار های مخصوص به دیوار متصل نمایید و از آن در هر محیطی استفاده نمایید. این محصول دارای دو استوانه می باشد که می توانید از آن برای نگهداری انواع مواد غذایی و حبوبات استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

بهبود دردهای مفصلی با بادکش طبی و دستگاه حجامت

طرفداران بادکش درمانی معتقدند استفاده از بادکش یک روش ارزان و ساده برای بهبود بسیاری از بیماری ها از جمله دردهاي مفصلي (joint aches)، زانو درد، درد کتف و لگن، سياتيک، گردن درد، ام اس، خشکي مفاصل ، دردهای قاعدگی و ... می باشد.

ادامه مطلب...

خرید میناکاری روی مس را با ما تجربه کنید

میناکاری یکی از قدیمی ترین و زیبا ترین هنر های دستی در صنایع دستی ایران به شمار می رود که می توان از آن در زمینه های مختلف استفاده نمود. این محصول دارای رنگ های مختلفی می باشد و شما می توانید از این محصول در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده به عمل آورید. رنگ های زرد، قرمز، نارنجی و سبز به غیر از رنگ اصلی یعنی آبی در بازار موجود می باشدکه هر کدام زیبایی خود را دارند.

ادامه مطلب...

راز ماندگاری برند شما انتخاب هدیه تبلیغاتی خلاقانه

استفاده از هدایای تبلیغاتی از دیر باز به عنوان یک روش مقرون بصرفه مورد توجه مدیران بوده است و خرید هدیه تبلیغاتی مناسب با کسب و کار مربوطه امری بسیار مهم و قابل توجه می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با سه نمونه محصول که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای یک هدیه تبلغاتی خلاقانه باشد آشنا کنیم. هدیه تبلیغاتی باید به گونه باشد که برای مشتری کاملا کاربردی باشد و همچنین نام شرکت و برند را نهادینه سازد. از جمله می توان به دستگاه های بخور سرد همراه اشاره کرد.

ادامه مطلب...

ساعت مچی هوشمند طرح اپل از کجا بخریم؟

این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید را دارا می باشد که یکی از ویژگی های بارز این محصول می باشد. زیرا اپل واچ ها تنها قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند با سیستم عامل IOS  را دارا می باشند که یکی از محدودیت های استفاده از آنها محسوب می شود. ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1، با اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمند شما، امکان مدیریت تماس و پیام های دریافتی گوشی تلفتن همراهتان توسط ساعت هوشمند را برای شما فراهم می آورد.

 

ادامه مطلب...

فروش هدفون پشت گردنی ارزان | تک سبد

یکی از بهترین و با کیفیت ترین هدفون ها که در بازار موجود می باشد، هدفون بی سیم ورزشی پشت گردنی استریو مدل Havit HV-H2550BT Bluetooth NeckBand است. شما می توانید از این محصول در هر محیطی استفاده نمایید و به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. این دستگاه بر روی گردن شما چفت می شود و با تحرک بالا و تکان های شدید از گردن شما تکان نخواهد خورد.

ادامه مطلب...