خرید کتري برقي ارزان قيمت

معمولا گزینه های کمی برای خرید یک کتري برقي ارزان قیمت و با کیفیت در دسترس می باشد.کتري برقي همراه استیلو یک محصول مقرون به صرفه و ایده ال بوده و برای استفاده در مسافرت و محیط های خارج از منزل مناسب می باشد. این محصول پر قدرت ساخت کشور ترکیه است و به یک منبع تغذیه نیاز دارد. این پارچ برقی در واقع به عنوان یک کتری استفاده میشود که میتوانید نوشیدنی های داغ و لذتبخشتان را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید.اگر طرفدار نوشیدنی هایی مانند دمنوش،قهوه،چایی،نسکافه و ... هستید این محصول با قیمت بسیار مناسب خود میتواند برایتان مفید باشد.

کتری مسافرتی استیلو آب را کمتر از 30 ثانیه به جوش می آورد و در وقتتان صرفه جویی می نماید.ظرفیت این محصول نیم لیتر بوده و برای دو الی 3 نفر کفایت میکند. توان این کتری 1000 وات می باشد و جنس بدنه ی آن از فایبرگلاس فشرده و مقاوم است.طول و عرض و ارتفاع این محصول به ترتیب 16*15*10 سانتی متر بوده و در رنگهای متنوع و جذابی عرضه میشود.سیم دستگاه نسبتا بلند می باشد که این ویژگی امکان دسترسیتان به یک منبع تغذیه دوردست را به راحتی فراهم می نماید.

موادی که در ساخت بدنه ی این کتری به کار رفته است در مقابل حرارت بسیار مقاوم بوده و فاقد مواد شیمیایی می باشد. با استفاده از کتری برقی استیلو میتوانید بدون اتلاف وقت نوشیدنی مورد علاقه تان را تهیه نمایید و از آن لذت ببرید.از متعلقات این دستگاه میتوان به یک قاشق پلاستیکی مخصوص،درب محافظ جهت گرم نگهداری آب و یک دو شاخه جهت اتصال به پریز برق اشاره کرد.توصیه میشود در زمانی که دستگاه به برق متصل است دستتان تماسی با آب درون کتری نداشته باشد.

 

ادامه مطلب...

خرید ظرف داخل استیل حرارتی لانچ باکس

با خرید ظرف داخل استیل حرارتی لانچ باکس  شما می توانید براحتی غذای خود را گرم کنید و دیگر نگران سوختن غذای خود هنگام گرم کردن آن نباشید به راحتی غذایتان را گرم کنید و گرم نگه دارید. طراحی منحصر بفرد ظرف داخل استیل حرارتی لانچ باکس این امکام را به شما می دهد که بدون اینکه غذایتان بسوزد و یا بوی بدی بگیرد، سریع گرم شده و گرم بماند تا شما آن را میل نمایید.

ادامه مطلب...

قوزبند طبی رویال پوسچر

قوزبند و کمربند رویال یکی از لوازمی است که برای از بین بردن قوز و درد های شدید یتون فقرات و شانه ها و حتی پیشگیری از ایجاد قوز استفاده میشود . محدودیتی که این کمربند ایجاد میکند باعث میشود که بیش از حد سر، گردن و شانه های خود را خم نکنید. این محصول زا میتوانید در سایز های متفاوت برای آقایان و بانوان خریداری کرده و بهره لازم را ببرید. قوزبند پوسچر نگهدارنده ای مناسب جهت نگه داشتن عقب کتف ها به منظور  جلوگیری از قوز در حین نشستن نیز کاربرد دارد.

ادامه مطلب...

بهترین روکش صندلی ماساژور

نشستن طولانی مدت در طول انجام هر کاری می تواند بسیار خسته کننده و موجب خستگی عضلات گردن، شانه و کمر بشود. رانندگانی که مدام پشت فرمان ماشین هستند، کارمندانی که مدام پشت میز نشسته اند و دیگر مشاغل و افراد همگی اغلب دچار درد در نواحی ذکر شده هستند و خستگی ناشی از نشستن طولانی را به همراه دارند. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از بهترین روکش صندلی ماساژور است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

ادامه مطلب...

هندزفری بلوتوثی طرح سامسونگ

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 یک نوع هدست سمعکی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و هیچ قطعه اضافه ای از آن بیرون گوش قرار نمی گیرد. این هندزفری به خصوص برای خانم ها مناسب است چراکه زیر مغنعه و روسری بدون ایجاد برجستگی به راحتی قرار می گیرد. این محصول با تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و ios سازگاری دارد و از نسخه بلوتوث 4.0 بهره گرفته است. باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری بلوتوثی طرح سامسونگ تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

ادامه مطلب...

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری محصولی بسیار کاربردی به خصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول که از طریق فندکی خودرو برق مورد نیاز خود را تامین می کند به راحتی در ماشین و مسافرت ها قابل استفاده از و نوشیدنی ها را خنک نگه داشته و مواد غذایی گرم را نیز گرم نگه می دارد. دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول قابل تنظیم در دو حالت گرم کن و سرد کن می باشد و چراغ نشانگر وضعیت نیز حالت انتخاب شده را نشان می دهد. کابل این محصول حدود 180 سانتی متر طول داشته و به راحتی حتی از روی صندلی عقب خودرو نیز می توانید آن را به فندکی خودرو وصل کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

ادامه مطلب...

کباب پز با موتور گردان

تهیه کباب چه در منزل و چه در مسافرت ها و کمپین ها مستلزم داشتن یک کباب پز خوب است که اکثر مردم از منقل های معمولی یا چند تکه آجر و سنگ استفاده می کنند. این روش ها علاوه بر وقت گیر بودن، دردسر داشتن و سخت بودن، دقت زیاد برای جلوگیری از سوختن یک طرف سیخ و ... غیر بهداشتی نیز بوده و گاهی می تواند موجب مسموم شدن مواد غذایی نیز شود. کباب پز پلین با تکنولوژی چرخش خودکار سیخ ها علاوه بر عدم نیاز به دخالت دست، تمامی نواحی سیخ را با سرعت یکسان می چرخاند و پختی یکنواخت را برای شما به ارمقان می آورد. کباب پز با موتور گردان ، دوگانه سوز بوده و به راحتی هم با ذغال، هم با گاز شهری و هم با گاز کپسولی کار می کند. قابلیت تاشو بودن و شکل چمدانی آن حمل و نقل این محصول را آسان نموده و با خود می توانید به هرکجا ببرید. نصب آسان و جمع کردن سریع از ویژگی های این محصول است ضمن آنکه دارای گارانتی 24 ماهه مه پویا نیز می باشد. این کباب پز قابلیت پخت 7 سیخ کباب را همزمان داشته و 14 سیخ کبابی و جوجه نیز به همراه دارد.

ادامه مطلب...

ظرف غذا برقی استیل

ظرف غذا چیزی است که بیشتر افراد از کارمندان و شاغلین گرفته تا دانش آموزان و ... به آن نیاز داشته و در هر شرایطی استفاده می شود. گرم کردن غذا در ظروف غذای معمولی همیشه دردسر های خود را داشته و گاه افراد شاغل که نمی توانند سر گاز بایستند با مشکل سوختن غذا یا گرم نشدن یکنواخت غذا روبرو بوده و این موضوع آزار دهنده می شود. پیشنهاد امروز ما ظرف غذا برقی استیل است که بدون نیاز به صرف زمان به راحتی غذای شما را در کمتر از 30 دقیقه بدون سوزاندن کاملا یکنواخت گرم می کند طوری که با برداشتن درب ظرف حرارت و عطر غذا را حس خواهید کرد. این ظرف غذا با برق کار می کند و با حرارت بالایی که به ظرف داخلی می دهد به سرعت در زمان کوتاهی غذا را گرم می کند. ظرف غذای برقی داخل استیل مدل لانچ باکس را می توانید با خود به محل کار، دانشگاه یا هرجای دیگری برده و با اتصال آن به برق در هر زمانی غذایی گرم و دلپذیر میل کنید. این ظرف غذا ابعاد مناسبی داشته و دارای گنجایش 1.5 لیتر می باشد که برای غذای یک نفر کافی است. لانچ باکس استیل دارای بدنه پلاستیکی عایق است که بدون هیچ خطری امکان استفاده از آن را فراهم می کند. 

ادامه مطلب...

دوربین ماشین بلک باکس

دوربین مداربسته ماشین محصولی جدید است که به منظور ثبت وقایع رانندگی و دزدی ها طراحی و تولید شده است. این دوربین با پشتیبانی از کارت حافظه به شما امکان ضبط و فیلم برداری به صورت حساس به حرکت و ضربه را می دهد و می توانید به واسطه آن مشکلات تصادفات یا دزدی های خودروی خود را بسیار کاهش دهید. از این دوربین حتی در مسافرت ها برای عکاسی نیز می توانید استفاده کنید البته به یاد داشته باشید فرایند کارکرد این محصول از طریق کابل برق متصل به فندکی خودرو بوده و لازم است حتما به فندکی خودرو وصل باشد اما طول کابل بلندی دارد. برای خرید دوربین ماشین بلک باکس می توانید بر روی دکمه خرید زیر کلیک کنید تا وارد صفحه مشاهده توضیحات، تصاویر و خرید محصول در فروشگاه اینترنتی تک سبد شوید.

ادامه مطلب...