کباب پز با موتور گردان

تهیه کباب چه در منزل و چه در مسافرت ها و کمپین ها مستلزم داشتن یک کباب پز خوب است که اکثر مردم از منقل های معمولی یا چند تکه آجر و سنگ استفاده می کنند. این روش ها علاوه بر وقت گیر بودن، دردسر داشتن و سخت بودن، دقت زیاد برای جلوگیری از سوختن یک طرف سیخ و ... غیر بهداشتی نیز بوده و گاهی می تواند موجب مسموم شدن مواد غذایی نیز شود. کباب پز پلین با تکنولوژی چرخش خودکار سیخ ها علاوه بر عدم نیاز به دخالت دست، تمامی نواحی سیخ را با سرعت یکسان می چرخاند و پختی یکنواخت را برای شما به ارمقان می آورد. کباب پز با موتور گردان ، دوگانه سوز بوده و به راحتی هم با ذغال، هم با گاز شهری و هم با گاز کپسولی کار می کند. قابلیت تاشو بودن و شکل چمدانی آن حمل و نقل این محصول را آسان نموده و با خود می توانید به هرکجا ببرید. نصب آسان و جمع کردن سریع از ویژگی های این محصول است ضمن آنکه دارای گارانتی 24 ماهه مه پویا نیز می باشد. این کباب پز قابلیت پخت 7 سیخ کباب را همزمان داشته و 14 سیخ کبابی و جوجه نیز به همراه دارد.

كباب پز گازى وذغالي پلین داراي قابليت استفاده از گازشهري ،گاز كپسولي و ذغال را دارد. سيخ گردان اتوماتيك كه بوسيله يك قسمت مكانيكي به همراه موتور مخصوص اين كار را انجام مي دهد ، كباب تمام پخته و يكدست را براي شما مهيا مي سازد . سری جدید دارای امکان استفاده از سیخ کبابی نیز می باشند . سیخ های کبابی پهن پوده و برای همین کاربرد طراحی شده است . بخش مکانیکی دستگاه که عمل چرخش کباب ها را بر عهده دارد ، دارای 7 محل قرار گیری سیخ بوده و کلیه سیخهای کبابی و یا جوجه بر روی آن قرار می گیرد.
کباب پز گازی و ذغالی پلین قابلیت استفاده از گاز شهری ، گاز کپسولی و ذغال را دارد. سیخ گردان اتوماتیک آن بوسیله یک قسمت مکانیکی به همراه موتور مخصوص ، این کار را انجام می دهد و کبابی کاملا پخته شده و یکدست را برای شما مهیا می سازد .

کباب پز سه گانه سوز گازی و ذغالی پلین مه پویا با 24 ماه گارانتی

قیمت 189.000 تومان

خرید محصول

وسیله ای بی نظیر و کاربردی برای تهیه انواع کباب در دو حالت استفاده با گاز شهری و ذغال
دارای سیخ گردان اتوماتیک برای پخت یکنواخت کباب ها
۷ سیخ استیل برای جوجه کباب و ۷ سیخ استیل جهت تهیه کباب کوبیده و …
قابل حمل جهت استفاده در سفر ها با مونتاژ آسان و سریع و با طراحی بی نظیر برای استفاده در فضاهای اندک آپارتمانی
قابلیت استفاده از گاز مایع / شهری و ذغال
قابلیت تنظیم ارتفاع جهت سهولت در استفاده
شعله پخش کن با روکش لعاب و قابلیت شستشو بسیار آسان و راحت
دارای لوازم همراه ( بادبزن / ژیگلور گاز شهری / انبر ) جهت سهولت هر چه بیشتر مصرف کننده
بسیار با کیفیت و دارای گواهی ثبت اختراع

شركت توليدي لوازم خانگي مه پوياكه بابيش ازبيست وپنج سال سابقه درخشان درزمينه توليدانواع لوازم خانگي ازقبيل انواع بخاري برقي ، انواع پلوپزوآرام پزبرقي، گريل وپيتزاپزچندكاره ، كباب پزسه گانه سوز، كه سياست همگام باسليقه ونيازمشتري راسرلوحه اصلي خودقرارداده، كباب پز سه گانه سوز مه پويا( گازشهر،گازمايع و ذغالي) با سيخ گردان اتوماتيك مدل BRB-M84 و داراي ثبت اختراع به شماره 62553 ازاداره ثبت شركتها راتوليدوبه بازارعرضه نموده است. دركباب پزسهگانه سوز7سيخه مه پويا ، گردش همزمان اتوماتيك‌ سيخ‌ها توسط موتورسيخ گردان كه هم با برق وهم با باطري كارمي كند، به پخت آسان ، يكنواخت و بدون سوختگي ولذيذ انواع كباب ،كوبيده ، برگ ، جوجه ،جگر ، ماهي ، چنجه ، گوجه و..... كمك مي‌‌نمايد ، وازيكي ازمزيتهاي مهم اين دستگاه محسوب مي شود،زماني كه به برق دسترسي داريدبه كمك آداپتورموتوربا برق به حركت درمي آيدوهنگامي كه به برق دسترسي نداريد ودرخارج ازمنزل درپيكنيك ياسفرهستيدازيك عدد باطري معمولي بزرگ سايزD استفاده مي كنيد،وهرعددباطري حدود5الي 7 ساعت كارمي كند.درحالت گازي نيازبه نظارت كامل هنگام پخت ندارد،كافي است شعله گازرابه دلخواه تنظيم كرده وبرحسب تجربه پس اززمان مشخصي يعني تازمان پخت به كارهاي ديگرتان برسيد.

کباب پز سه گانه سوز گازی و ذغالی پلین مه پویا با 24 ماه گارانتی

قیمت 189.000 تومان

خرید محصول

كباب پزسه گانه سوزمه پويا داراي دو سري سيخ 7 تايي استيل مخصوص جوجه و كوبيده است . مونتاژ آسان و سريع در كمتر از سه دقيقه ،حجم كم و حمل آسان كباب پزسه گانه سوزمه پويا ، قابليت استفاده ازآن را در منزل ، پيك نيك ، و محل كار فراهم نموده است . داراي پوشش بدنه دورو لعاب ، درها و پايه‌ها پوشش رنگ پودري الكترواستاتيك و شعله پخشكن با روكش لعاب است . پوشش لعاب بدنه وشعله پخش كن موجب مي شودتا اين دوقسمت كه درمعرض مستقيم حرارت بالا قراردارنددربرابرگرماي زيادوتغييرحالت مقاوم باشند. ازمزيتهاي ديگراين دستگاه ، سه گانه سوزبودن آن است كه هم باذغال وهم باگازشهري ومايع كار مي كند، براي استفاده ازگازمايع كافي است ژيگلورآن راكه دراقلام همراه كباب پز وجودداردتعويض نماييد.جنس دسته سيخها وپيچ پايه ها باكاليت است كه دربرابرگرما مقاوم است.ازقابليتهاي ديگركباب پزدوگانه سوزمه پويااين است كه تمام قطعات آن جداشده ودرداخل كباب پزقرارمي گيردوبصورت كيف درمي آيدوحمل وجابجايي آن رابسيارآسان مي كند.اين دستگاه هم درمنزل وهم درسفركاملا"كاربردي است.

از آنجایی یکی از غذا های مورد علاقه و محبوب ما ایرانی ها کباب است؛ از ضروری ترین لوازم و ابزار هر سفر، تفریح، پیک نیک و…. منقل کباب است و با توجه به این منقل های زیادی در بازار موجود است که هر کدام دارای مشکلات مخصوص به خود هستند به طور مثال برخی از آن بسیار سنگین و غیر قابل حمل و برخی دیگر نیز بسیار گران هستند. بنابراین اگر به دنبال یک کباب پز بسیار عالی و با کیفیت هستید ما به شما کباب پز پلین را پیشنهاد می کنیم.
کباب پز 7 نفره دوگانه سوز با سیخ گردان اتوماتیک پلین مه پویا ( گازی و ذغالی ) - Pelin 2 in 1 Barbecue BRB-M84- یک محصول جدید و اختراع مبتکرین ایرانی درای گواهی ثبت اختراع به شماره 62553 می باشد. طراحی درب دار این کباب پز را به یک باربیکیو قابل حمل تبدیل کرده که به راحتی در صندوق عقب ماشین جمع شده و به راحتی در هر کجا قابل نصب و استفاده می باشد. ویژگی دوگانه سوز بودن یعنی کار با گاز شهری، مایع و ذغال باعث شده بدون هیچ محدودیتی از آن در مسافرت ها و گردش ها استفاده شود.

کباب پز سه گانه سوز گازی و ذغالی پلین مه پویا با 24 ماه گارانتی

قیمت 189.000 تومان

خرید محصول

مشخصات فنی كباب پز گازى وذغالي پلین :

- داراي 7 سيخ جوجه پز
- 7 سیخ کباب پز
- ابعاد بسته شده : طول 45 * عرض 28 * عمق 10 سانتی متر
- بلندی پایه 42 سانتی متر
- قابليت استفاده از گاز مايع / گاز شهري و ذغال
- طراحي جديد و زيبا
- پخت آسان سريع و يكنواخت
- كم حجم با قابليت حمل آسان
- قابليت استفاده در مسافرت ، پيك نيك ، منزل و بسياري از مكانهاي ديگر
دستگاه کباب پز پلین محصولی جدید با بدنه دوروی لعابی برای کباب کردن مواد خوراکی است که با استفاده از گاز شهری، گاز کپسولی و زغال کار می کند. این دستگاه دارای یک موتور سیخ گردان اتوماتیک است که قابلیت چرخش اتوماتیک سیخ ها را داشته و به شما در آماده کردن کباب تمام پخته و یک دست کمک می کند.

نقاط قوت
-بدنه دورولعاب
-گردش اتوماتيك همزمان سيخها
-روكش لعاب شعله پخش كن
-قابليت استفاده موتوربا برق شهر وباطري
-مناسب جهت برگزاري ميهماني ها درمنزل
-قابل استفاده درمنزل وسفر
-قابليت پخت انواع جوجه، كوبيده،برگ،جگر،گوجه و..
-طبقه جهت محكم نگه داشتن پايه ها واستفاده جانبي
-12ماه ضمانت موتور و24 ماه سايرقطغات
-داراي ثبت اختراع بشماره62553
کباب پز دوگانه سوز همراه پلین دارای سیخ گردان اتوماتیک بوده که بدون نیاز به دخالت شما سیخ ها را حرکت داده و باعث می شود کباب ها کاملاً مغز پخت شوند. دارای 7 سیخ کباب و 7 سیخ جوجه، 4 پایه، موتور، آداپتور و سایر لوازم جانبی می باشد. وزن محصول حدود 6.5 کیلوگرم و ابعاد آن 10 * 27.5 * 44.5 سانتی متر می باشد.

کباب پز سه گانه سوز گازی و ذغالی پلین مه پویا با 24 ماه گارانتی

قیمت 189.000 تومان

خرید محصول

سایر محصولات کاربردی پیشنهادی ما:

یخچال فندکی خودرو

روکش صندلی ماساژور خودرو

هندزفری حلزونی