خرید میناکاری در فروشگاه های معتبر

با میناکاری و این هن زیبا آنا هستید؟ آیا می دانستید که این هنر با قدمت 5000 ساله خود از قدیمی ترین صنایع دستی به شمار می رود؟ آیا می دانید که این محصول با بهترین کیفیت در کدام استان کشور عزیزمان تولید خواهد شد و به فروش میرسد؟ از قدیمی ترین صنایع دستی که میناکاری به شمار می رود دلیل نام گذاری آن را می دانید؟ مینا که به معنی آبی آسمان است دلیلی بر نام گذاری این محصول است.

ادامه مطلب...

جوابدهی به مکالمات با هدنزفری جبرا

شما عزیزان می توانید با استفاده  از این دستگاه به مکالمه های خود جواب دهید و در نهایت صدا را در همین حین با دکمه هایی که در آن تعبیه شده است کم و یا زیاد کنید. این امر نیاز به یک گوشی تلفن همراه دارد تا بتوانید این محصول را با گوشی تلفن همراه خود سینک کندی و از آن استفاده ببرید. شما قادر خواهید بود تا این محصول را از سایت هندزفری بلوتوث جبرا خریداری نمایید.

ادامه مطلب...

گوش دادن به موزیک و جواب دادن به مکالمه | تک سبد

برای کسانی که مشغله زیادی برای کار خود دارند و دایم با گوشی تلفن همراه خود مشغول صحبت کردن هستند می توانند از این محصول استفاده کنید. این دستگاه با بلوتوث به گوشی تلفن همراه شما متصل می شود و می توانید این دستگاه را با تنظیمات گوشی تلفن همراه خود سینک نمایید. بهترین وسیله برای جواب دادن به مکالمات شما عزیزان این دستگاه هندزفری بلوتوث جبرا کلاسیک است.

ادامه مطلب...

دوربین امنیتی | خودرو و ماشین

شما عزیزان می توانید از این محصول استفاده کنید تا امنیت خودرو خود را دو چندان کنید و این تضمین را برای خود مهیا سازید. دوربین مداربسته خودرو بلک باکس مخصوص فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 یکی از بهترین دستگاه های امنیتی است. شما می توانید با استفاده از پایه مخصوص این دستگاه را به شیشه و یا داشبورد خودور خود متصل کنید.

ادامه مطلب...

ظرف غذا با گرمکن برقی با دو ظرف جداگانه

برای اینکه بتوانید به راحتی و به آسانی غذای خود را گرم کنید باید از دستگاه های دیگری نظیر این دستگاه خارق العاده استفاده کنید تا این را برای شما عزیزان راحت و آسان بشمارد. این ظرف برقی بهش ما عزیزان کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی غذای خود را گرم کنید و گرن نگه دارید. این می تواند به شما عزیزانی که در اداره ها و مکان ها دولتی مار می کنید کمکی بزرگ کند.

ادامه مطلب...

گیرنده دیجیتال اندروید با پورت otg

 

گیرنده دیجیتال موبایل و تبلت مای جیکا مدل MyGica PT360 DVB-T2 Pad TV Tuner Receiver For Android امکان مشاهده شبکه ها و برنامه های دیجیتالی تلویزیونی مورد علاقتان را فراهم می آورد. این گیرنده دیجیتال موبایل برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. این محصول به صورت کاملا رایگان و بدون اینترنت یا سیمکارت سیگنالهای دیجیتال موجود را دریافت می نماید. این گیرنده دیجیتال موبایل اندروید در حال حاضر بر روی اندروید ورژن 7 کار نمی نماید. همراه با این گیرنده دیجیتال یک آنتن دو شاخه و یک آنتن دستبندی عرضه شده است. این آنتنها قادر به دریافت سیگنال از هر نقطه ای می باشند. این دستگاه 15 ماه گارانتی داشته و ابعاد آن 0.7*2.5*3.3 سانتی متر می باشد. وزن این گیرنده دیجیتال تنها 6 گرم است. گیرنده دیجیتال موبایل PadTV PT360 با کمک نرم افزار PadTV HD به راحتی راه اندازی میشود. این نرم افزار را میتوانید از گوگل پلی یا بازار دریافت نمایید. قابلیت EPG زمان پخش برنامه های مختلف را به اطلاع کاربر میرساند. این دستگاه از شبکه های HDTV پشتیبانی می نماید و مجهز به سیستم کانال یابی خودکار می باشد. برای استفاده از این گیرنده دیجیتال، دستگاه اندرویدی مورد نظر می بایست دارای حداقل پردازنده 1.5 گیگاهرتز Dual Core یا بالاتر، 20MB فضای خالی و رزولوشن تصویری حداقل 400X800 باشد. این گیرنده دیجیتال موبایل مطابق با استاندارد های DVB-T و DVB-T2 است. این دستگاه را میتوانید از طریق پورت otg به تبلت یا گوشی اندرویدیتان متصل نمایید.

 

ادامه مطلب...

هندزفری بلوتوثی طرح حلزونی

 

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل Bluetooth Headphone S530  طراحی بسیار ظریف و کوچکی دارد. این هندزفری به راحتی داخل گوش جا میگیرد و کاملا پنهان میشود. این محصول با بلوتوث ورژن 4 کار می نماید و برد آن 10 متر می باشد. طراحی ارگونومیکی و حلزونی بدنه ی این هندزفری باعث جای گرفتن کامل هندزفری میشود. این محصول با تمامی گوشی های اندرویدی و ios سازگار است. باطری این دستگاه 50 میلی آمپر بوده و از طریق کابل usb قابل شارژ میباشد. زمان آماده به کار این هندزفری 120 ساعت بوده و زمان مکالمه پس از شارژ کامل 4 ساعت و برای موسیقی 3 ساعت می باشد. این محصول صدا را شفاف، بدون پژواک و بدون نویز پخش می نماید. ابعاد این هندزفری حلزونی 15*16*28 میلی متر می باشد. هندزفری بادیگاردی فشن از دیگر محصولات با کیفیت و ارگونومیکی میباشد. هندزفری بادیگاردی اصلی مدل fashion bodyguard headset OKU-05  از نوع تک گوش بوده و به راحتی داخل گوش قرار میگیرد. این هدست از نوع سیمدار بوده و با تمامی دستگاه هایی که دارای جک 3.5 میلی متر هستند سازگار می باشد. این محصول به علت وزن بسیار کم خود مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. وزن این هندزفری تنها 13 گرم می باشد. قسمت بالایی هندزفری فشن مدل OKU-05 از پلاستیک شفاف ساخته شده است  و هنگامی که بالای گوش قرار میگیرد از مسافت دور دیده نمیشود. این محصول برای پاسخگویی به مکالمات در حین رانندگی بسیار مناسب می باشد.

 

ادامه مطلب...

چراغ خیابانی سولار با انرژی خورشیدی

 

چراغ سولار خورشیدی برای تامین روشنایی پارک، کوچه، باغ، باغچه، آلاچیق و ... مناسب می باشد. این لامپ خورشیدی ارزان با کمک انرژی پاک خورشیدی کار می نماید. لامپ ال ای دی خورشیدی دیواری در طول روز به صورت خودکار شارژ میشود و انرژی به دست آمده را در باطری لیتیومی 800 میلی آمپری ذخیره می نماید. لامپ خورشیدی دیواری سنسور دار همراه با 20 عدد لامپ LED عرضه میشود. نور ساطع شده از لامپهای چراغ سولار ملایم بوده و فضای نسبتا بزرگی را روشن می نماید. چراغ سولار موشن دارای دو سنسور نوری و حرکتی می باشد. سنسور نوری لامپ را با روشن شدن هوا خاموش کرده و پنل خورشیدی را در حالت ذخیره ی انرژی قرار میدهد. با تاریک شدن یا مه آلود شدن هوا لامپ به صورت خودکار روشن میشود و انرژی دریافتی در طی روز را میتواند به مدت 8 تا 10 ساعت مصرف و محیط را نوردهی نماید. سنسور حرکتی با حضور افراد یا اشیا در فاصله ی 3 متری لامپ فعال میشود و موجب افزایش روشنایی لامپهای ال ای دی میگردد. نصب و راه اندازی این محصول بسیار آسان بوده و نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برق و سیم کشی نیست. چراغ دیواری SOLAR MOTION SENSOR دارای چراغ خاموش/روشن برای مواقع نیاز یا عدم نیاز می باشد. متوسط عمر باطری این محصول 8000 ساعت است که در مقایسه با هزینه های برق برای لامهای معمولی بسیار به صرفه می باشد. این محصول طی بازه زمانی 8-6 ساعت شارژ میشود. توصیه میشود قبل از اولین استفاده، محصول به مدت 2 تا 3 روز مقابل نور آفتاب قرار بگیرد.

 

ادامه مطلب...

چراغ تزیینی سولار خورشیدی

 

چراغهای سولار یا همان چراغهای خورشیدی برای ایجاد جلوه های بصری زیبا در محوطه های باز بسیار مناسب می باشند. لامپ خورشیدی دیواری سولار موشن در طول روز با کمک انرژی خورشیدی شارژ شده و توسط سیستم پنل خورشیدی این انرژی تبدیل به الکتریسیته میشود. لامپ خورشیدی باغچه از ایجاد آلودگی و هزینه های اضافی جلوگیری می نماید. با قراردادن این محصول مقابل آفتاب میتوانید یک منبع انرژی برای ایجاد روشنایی در فضاهای باز فراهم آورید. این نوع چراغ دارای 20 عدد لامپ LED بوده که هر یک از آنها به ایجاد نور و جلوه های زیبا در فضاهای باز کمک میکنند. این چراغ سولار ضدآب بوده و در باران،تگرگ، طوفان و ... به خوبی کار می نماید. لامپ خورشیدی SOLAR MOTION SENSOR 20 LED LIGHT  به صورت اتوماتیک شبها روشن شده و با طلوع آفتاب خاموش میشود. ظرفیت باطری خورشیدی این محصول 800 میلی آمپر بوده و از نوع لیتیومی می باشد. سنسور تشخیص حرکت این محصول با حضور افراد و خودروها فعال شده و موجب افزایش روشنایی چراغ میشود. این سنسور به محض نزدیک شدن افراد به فاصله 3 متری روشنایی لامپ را به حداکثر میرساند و سپس به حالت عادی برمیگردد تا بدین ترتیب زمان عملکرد باطری افزایش پیدا کند. بدنه ی این لامپ سولار از مواد ABS و پلاستیک تولید شده است و بسیار مقاوم می باشد. یک جایگاه مخصوص بر روی بدنه ی این لامپ قرار دارد که با یک پیچ به راحتی بر روی دیوار نصب میشود. ابعاد این محصول 4.8*9.5*12.4 سانتی متر می باشد.

 

ادامه مطلب...

پاور بانک خورشیدی با ارزان ترین قیمت | تک سبد

با این محصول می توانید تنها بدون پرداخت هزینه ای برای دریافت انرژی دستگاه های خود را شارژ نمایید. انرژی خورشیدی که یکی از مهم ترین منابع بر روی زمین است بی نهایت در دسترس قرار دارد و می توان از آن تا عزل برداشت نمود. شما عزیزان می توانید از این دستگاه خارق العاده استفاده کنید و با استفاده از انرژی های ذخیره شده در این دستگاه آن را به دستگاه های دیگر انتقال دهید.

ادامه مطلب...