چراغ خیابانی سولار با انرژی خورشیدی

چراغ سولار خورشیدی برای تامین روشنایی پارک، کوچه، باغ، باغچه، آلاچیق و ... مناسب می باشد. این لامپ خورشیدی ارزان با کمک انرژی پاک خورشیدی کار می نماید.


چراغ-خورشیدی-سنسوردار


لامپ ال ای دی خورشیدی دیواری در طول روز به صورت خودکار شارژ میشود و انرژی به دست آمده را در باطری لیتیومی 800 میلی آمپری ذخیره می نماید. لامپ خورشیدی دیواری سنسور دار همراه با 20 عدد لامپ LED عرضه میشود. نور ساطع شده از لامپهای چراغ سولار ملایم بوده و فضای نسبتا بزرگی را روشن می نماید.


لامپ-خورشیدی-باغچه


چراغ سولار موشن دارای دو سنسور نوری و حرکتی می باشد. سنسور نوری لامپ را با روشن شدن هوا خاموش کرده و پنل خورشیدی را در حالت ذخیره ی انرژی قرار میدهد. با تاریک شدن یا مه آلود شدن هوا لامپ به صورت خودکار روشن میشود و انرژی دریافتی در طی روز را میتواند به مدت 8 تا 10 ساعت مصرف و محیط را نوردهی نماید.



چراغ-سولار-سنسوردار


سنسور حرکتی با حضور افراد یا اشیا در فاصله ی 3 متری لامپ فعال میشود و موجب افزایش روشنایی لامپهای ال ای دی میگردد. نصب و راه اندازی این محصول بسیار آسان بوده و نیازی به پرداخت هزینه های سنگین برق و سیم کشی نیست. چراغ دیواری SOLAR MOTION SENSOR دارای چراغ خاموش/روشن برای مواقع نیاز یا عدم نیاز می باشد.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار


متوسط عمر باطری این محصول 8000 ساعت است که در مقایسه با هزینه های برق برای لامهای معمولی بسیار به صرفه می باشد. این محصول طی بازه زمانی 8-6 ساعت شارژ میشود. لامپ سولار موشن دارای خاصیت ضدآب است. توصیه میشود قبل از اولین استفاده، محصول به مدت 2 تا 3 روز مقابل نور آفتاب قرار بگیرد.


چراغ-سولار-سنسوردار