آشنایی با دستگاه بخور سرد ارزان طرح تخم مرغ

دستگاه بخور سرد مدل تخم مرغ طراحی زیبا و شکیل و جالب دارد و بسیار فانتزی و مورد علاقه جوانان است. این مدل بامیزه  شبیه یک تخم مرغ شکسته است. این دستگاه بخور سرد کوچک بوده و به آسانی می توانید آن را همه جا با خود ببرید.

برای روشن کردن دستگاه بخور یک بار دکمه لمسی را فشار داده و برای آنکه لامپ LED نیز روشن شود دکمه را دوبار فشار دهید. بنابراین می توانید از این دستگاه بخور سرد ارزان در شب به جای چراغ خواب نیز استفاده کنید.

ادامه مطلب...

دستگاه بخور صورت high tech با تکنولوژی منحصر بفرد

شما می توانید با استفاده از این دستگاه به صورت خود رطوبت وارد کنید و پوست خود را آب رسانی نمایید. برای کسانی که از آکنه های پوستی بزرگ و چرکی رنج می برند این دستگاه مناسب ترین راه برای درمان قطعی می باشد. زیرا با استفاده از این دستگاه می توانید پوست خود را مرطوب نمایید و با استفاده از رطوبت پوستی خود تمامی محفظه و روزنه های پوستی خود را باز کنید.

ادامه مطلب...

معرفی هنر قلمکاری اصفهان

از پارچه های قلمکاری برای تولید محصولات مختلفی استفاده می شود از جمله رومیزی قلمکاری اصفهان که با نقش و نگار زیبا و سنتی می تواند تنوع زیادی در محل مورد استفاده ایجاد کند. رومیزی قلمکاری دارای ابعاد مختلفی می باشد که می تواند بر روی میزهایی با ابعاد مختلف استفاده شود. با توجه به تنوع طرح و رنگ این محصول، می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

ادامه مطلب...

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری هدیه مناسب

جعبه جواهرات خاتم کاری شده یکی از زیباترین، پرطرفدارترین و محبوترین محصولات خاتم کاری شده در بین بانوان می باشد که علاوه بر جنبه تزئینی می توانند از آن برای نگهداری از زیورآلات خود استفاده کنند. یک طرح خاتم کاری شده با کنارهم قرار گرفتن حداقل 3 مثلث و حداکثر 400 مثلت  می تواند طرحی زیبا و منحصر بفرد را خلق کند. اشیاء مختلفی با خاتم کاری مزین می شود از جمله صفحه شطرنج، جعبه جواهرات، ساعت دیواری و ....


ادامه مطلب...

جا حبوباتی دیواری شیردار

جا حبوباتی دیواری یکی از برترین محصولاتی است که برای ذخیره و نگهداشتن مواد غذایی به بازار عرضه شده است. می توانید با خرید یک جا حبوباتی شیک شاهد تحولی عالی در فضای آشپزخانه، فروشگاه یا محیط اطراف خود خواهید بود.

ادامه مطلب...

هنری فاخر و طرح هایی زیبا بر روی پارچه

با استفاده از این محصول می توانید خنه خود را تزیین کنید و با استفاده از کاربرد هایی که دارد از آن استفاده کنید تا برای شما کارساز باشد. شما قادر خواهید بود تا از این محصول استفاده کنید و به راحتی آن را بر روی میز و یا عسلی های کوچک پهن کنید و زیبایی را در محیط اطراف خود دو چندان کنید. این هنر که به قلمکاری معروف است از نقش گرفتن بر روی پارچه های پنبه ای تولید می شود.

ادامه مطلب...

طب سنتی، بهترین روش برای درمان

طب سنتی را می توان بهترین روش برای درمان درد های کمر و ضعف بدنی دانست و از این روش برای درمان های مختلف استفاده کرد. شما عزیزان با استفاده از این دستگاه می توانید بهترین راه برای رفع درد و ضعف را برای خود مهیا سازید. این دستگاه دارای 6 سری مختلف است که می توانید آن را بر روی نقاط مختلف بدن گذاشت و با استفاده از دستگاه باد کش باد داخل آن را تخلیه نمود.

ادامه مطلب...

دریافت انرژی بیشتر از طریق گوش دادن به موزیک

این هدفون مخصوص کسانی است که می خواهند با بهترین کیفیت ممکن به موزیک مورد علاقه خود گوش دهند و به بهترین شکل به انجام امورات خود بپردازند. شما می توانید برای انجام امورات ورزشی و یا تحرکات بالا از این هدفون استفاده کنید و در این حین انرژی مضاعفی را از موزیک خود دریافت نمایید. با این هدفون می توانید به راحتی در هر محیطی و در هر مکانی از این هدفون استفاده کنید.

ادامه مطلب...