خرید جعبه جواهرات خاتم کاری هدیه مناسب

یکی از هنرهای سنتی ایران زمین هنر خاتم کاری می باشد که، ترکیبی از چند ضلعی های منظم  می باشد که  به شکل موزاییک یا مثلث‌های کوچک متساوی الاضلاع یا  متساوی الساقین از جنس چوبی، استخوان و فلزی که در کنار هم قرار می گیرند.


میزان کیفیت و ارزشمندی یک اثر خاتم کاری به  ریز و ظریف بودن مثلث های کنارهم قرار داده شده می باشد که هرچه بیشتر باشد و با ظرافت بیشتری در کنار یکدیگر قرار گیرد آن اثر مرغوب تر می باشد.




پیشینه هنر خاتم کاری به 400 سال پیش بر میگردد که در اصفهان نیز محبوبیت خاص خود را دارد. یکی از محصولات خاتم کاری که محبوبیت زیادی در بین هنر دوستان علی الخصوص خانم ها دارد جعبه خاتم می باشد.




جعبه جواهرات خاتم کاری شده یکی از زیباترین، پرطرفدارترین و محبوترین محصولات خاتم کاری شده در بین بانوان می باشد که علاوه بر جنبه تزئینی می توانند از آن برای نگهداری از زیورآلات خود استفاده کنند.


یک طرح خاتم کاری شده با کنارهم قرار گرفتن حداقل 3 مثلث و حداکثر 400 مثلت  می تواند طرحی زیبا و منحصر بفرد را خلق کند. اشیاء مختلفی با خاتم کاری مزین می شود از جمله صفحه شطرنج، جعبه جواهرات، ساعت دیواری و ....




خرید جعبه جواهرات خاتم کاری شده می تواند یک گزینه مناسب برای آراستن محل زندگی یا کار شما باشد و همچنین به عنوان هدیه ای ارزنده برای دوستان، هنر دوست شما که آنها را دوست دارید. زیبایی این هنر به راستی که چشم نواز هر چشم مشتاق هنر دوستی می باشد.



 

هنر خاتم کاری برای تزئین اشیاء مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد حتی این هنر با سایر هنر ها ترکیب می شود و آثار هنری زیبایی را خلق می کند.

 



یک هنرمند خاتم کار با دقت و ظرافت بالا با کنار هم قرار دادن چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت و از جنس های مختلف از جمله استخوان، چوب و یا فلز طرح یک جعبه خاتم کاری شده را طی چندین روز تهیه می کنند و در واقع یک اثر زیبای هنری و ارزشمد خلق می کنند.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول به وب سایت تک سبد مراجعه کنید و ضمن خرید یک محصول با کیفیت و اصل، لذت یک خرید راحت را تجربه کنید.

 

برای مشاهده و خرید محصول به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت : 21900 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید