نحوه نگهداری و مراقبت از ظروف مینا

ظروف میناکاری شده با لعاب شفاف پوشش داده شده و در کوره پخته شده است بنابراین شستن با آب گرم نمی تواند به آن آسیبی برساند البته در صورتیکه سیم ظرفشویی به ظرف کشیده نشود. همچنین حرارت زیاد می تواند بعضی از رنگ های مینا را بسوزاند.

ادامه مطلب...

ساعت هوشمند طرح اصل اپل | تک سبد

گجت ها در زندگی روزمره ما تاثیر بسیار زیادی دارند زیرا به ما این امکان را خواهد داد تا بتوانیم از این راه کار های خود را آسوده تر انجام داده و در سرعت کار هخایمان بیافزاییم. شما عزیزان می توانید با استفاده از این گجت خارق العاده بسیاری از امورات مربوط به گوشی تلفن همراه خود را انجام دهید و دیگر لازم نباشید تا گوشی تلفن همراه خود را در دست بگیرید. پیشنهاد ما به شما عزیزان ساعت هوشمند طرح اصل اپل است تا بتوانید این امر را میسر سازید.

ادامه مطلب...

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی با دارا بودن یک کاتریج امکان تصفیه آب در دو مرحله را فراهم می آورد. در مرحله اول تصفیه آب در یک لایه سرامیکی می باشد و مرحله دوم آب از یک فیلتر نانو عبور کرده و از آلاینده های موجود پاک می شود. یکی از ویژگی های این دستگاه امکان شستشوی فیلتر آن و قابلیت چندین بار استفاده کردن از آن می باشد. همچنین این دستگاه تصفیه آب خانگی به راحتی قابل نصب می باشد و نیاز به مهارت خاصی نیست همچنین تعویض فیلتر این دستگاه بسیار راحت می باشد.

ادامه مطلب...

دستگاه بادکش دستی بدن چیست ؟

دستگاه بادکش دستی بدن یک محصول فوق العاده برای استفاده خانگی و یا حتی حرفه ای به عنوان داستگاه حجامت می باشد. به کمک این دستگااه می توانید  براحتی خستگی، گرفتگی و دردهای عضلانی تان را رفع کرده و بدون عوارض به آرامش و تن درستی برسید. عملکرد بادکش دستی بدن به این گونه می باشد که با تجمع خون در محل مورد استعمال باعث می شود اکسیژن و مواد غذایی بیشتری به محل مورد وکیوم رفته و موجب کاهش درد و خستگی موضع مورد نظر می شود.

ادامه مطلب...

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری اصل

 خرید جعبه جواهرات خاتم کاری شده علاوه بر زیبا سازی محل زندگی یا کار شما می تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند برای کسانی باشد که شما آنها را دوست دارید و به آنها عشق می ورزید و با هدیه دادن هنر خاتم کاری روح و چشم آنها را با این هنر زیبا و قدیمی نوازش می دهید. از هنر خاتم کاری برای تزئین اشیاء مختلفی از جمله جعبه جواهرات، شکلات خوری، صفحات شطرنج، تخته نرد و غیره استفاده می شود.

ادامه مطلب...

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو

با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی و اتصال آن به سر شیر آب می توانید آلاینده ها، زنگ ها، کلر باقی مانده در آب و سایر یون های سنگین موجود در آب را جدا نماید و از آشامیدن یک آب سالم و با کیفیت لذت ببرید. استفاده از این تصفیه آب خانگی بسیار راحت بوده و کاتریج این دستگاه دارای امکان تصفیه آب دو مرحله ای در یک لایه سرامیکی و یک لایه نانو بوده و حتی می توان آن را شستشو داده و چندین بار مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب...

چرا باید از هیتر فن دار استفاده کنیم ؟

با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان داشتن محیطی گرم و مناسب یکی از مهم ترین موارد محل زندگی و کار می باشد. هیتر برقی رومیزی با توجه به گزینه های بسیار مناسب و خاصی که در تولید آن در نظر گرفته شده میتوانید برای گرم کردن خانه و محل کارتان از آن استفاده نمایید.

ادامه مطلب...

دوربین امنیتی خودرو مداربسته جهت تضمین امنیت

شما نیاز دارید از وسایل و گجت هایی استفاده کنید که امنیت و استحکام خودرو شما را تضمنی کند و این امر را برای شما میسر سازد. شما می توانید از این محصول خارق العاده برای فیلم برداری و تصویر برداری از لحظلات حساس استفاده نمایید. این دوربین مداربسته خودرو بلک باکس مخصوص فیلم و تصویربرداری  Vehicle Blackbox DVR Full HD 1080 می تواند در زاویه 140 درجه ای به شما عزیزان قابلیت تصویر برداری دهد.

ادامه مطلب...

خرید لامپ حشره کش برقی در اینترنت | تکسبد

شما با استفاده از این دستگاه می توانید با یک تیر 3 نشان زده و نهایت استفاده را از یک دستگاه الکترونیکی ببرید. با استفاده از لامپ ال ای دی حشره کش برقی زپ لایت 15 وات ZappLight LED 15W Mosquito Killer Lamp می توانید تمامی حشرات را در شعاع 10 متری این لامپ از بین ببرید و اسودگی خاطر و اطمینان را به خود و عزیزان خود هدیه کنید. حال شما با خرید لامپ حشره کش برقی یکی از بهترین وسیله ها برای خود و خانواده خود را تهیه نمایید

ادامه مطلب...

دستگاه طبی بادکش بدن بهترین در نوع خود

بادکش طبی بدن یکی از محصولات خارق العاده است که می توان با استفاده از ان بدن خود را بادکش کنید و براحتی درد و خستگی های موضعی را از بین ببرید. با استفاده از این دستگاه خارق العاده درد و خستگی را از بین ببرید و با باد کش کردن خود احساس سبکی کنید. برخی از نواحی که نمی توانید با ماسا دادن درد و خستگی را از خود دور کنید می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

ادامه مطلب...