چرا باید از هیتر فن دار استفاده کنیم ؟

با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان داشتن محیطی گرم و مناسب یکی از مهم ترین موارد محل زندگی و کار می باشد. هیتر برقی رومیزی با توجه به گزینه های بسیار مناسب و خاصی که در تولید آن در نظر گرفته شده میتوانید برای گرم کردن خانه و محل کارتان از آن استفاده نمایید. این دستگاه دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده بسیار مقاوم و با کیفیت بالا ساخته شده است و شکل ظاهری بسیار زیبا و جذابی که دارد نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. 

هیتر برقی رومیزی فن دار

قیمت : 173000 تومان 

خرید


فن هیتر رومیزی یکی از بهترین لوازمی است که دارای گرما و حرارت بسیار مناسب بوده و با توجه به صدای بسیار کمی که دارد در زمان کار میتوانید همواره ان را روشن نگه داشته و از آن استفاده نمایید. 

فن هیتر رومیزی

بخاری برقی فن دار کم مصرف دارای چرخش 180 درجه به دور خود است که امکان توزیع گرما را بسیار راحت تر نموده و گرما را به نقاط مختلف فضای اتاق میدهد. همچنین از ولوم هایی جهت تنظیم گرمادهی برخوردار است که میتوانید بوسیله آن حرارت و گرما را به صورت تند و کند تنظیم نمایید. 

بخاری برقی فن دار کم مصرف

قیمت: 173000 تومان 

اطلاعات بیشتر و خرید

 

هیتر برقی دارای برق مصرفی 1000 - 2000 وات بوده که از وسیله های بسیار کم مصرف معرفی میشود. همچنین هیتر برقی رومیزی دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده بوده و یک دستگیره در بالای آن طراحی شده است که حمل و نقل و جا به جایی را بسیار راحت تر نموده است . 


 هیتر برقی فن دار