ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی

با توجه به اینکه بیش از دو سوم وزن انسان را آب تشکیل می دهد بنابراین یکی از نیاز های اساسی انسان ها نوشیدن آب سالم می باشد. آب های لوله کشی به دلایل مختلف شامل آلاینده هایی از جمله نیترات، گچ، منیزیم و .... می باشد و همچنین  گاهی در اکثر گند زدایی توسط کلر دچار بوی نامطبوع می شود که هر کدام از موارد فوق می تواند منجر به بیماری های مخلف از جمله بیماری های گوارشی یا حتی بیماری های کلیوی شود.




اما راه حل این آلاینده های آب شرب چیست؟ در اینجا می خواهیم به معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی و ضرورت استفاده از آن بپردازیم.




دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی با دارا بودن یک کاتریج امکان تصفیه آب در دو مرحله را فراهم می آورد. در مرحله اول تصفیه آب در یک لایه سرامیکی می باشد و مرحله دوم آب از یک فیلتر نانو عبور کرده و از آلاینده های موجود پاک می شود.




یکی از ویژگی های این دستگاه امکان شستشوی فیلتر آن و قابلیت چندین بار استفاده کردن از آن می باشد. همچنین این دستگاه تصفیه آب خانگی به راحتی قابل نصب می باشد و نیاز به مهارت خاصی نیست همچنین تعویض فیلتر این دستگاه بسیار راحت می باشد.




جنس مواد به کار رفته در این کالا از نوع دوست دار محیط زیست می باشد و مورد اقبال طبیعت دوستان می باشد.




ابعاد دستگاه تصفیه آب خانگی SWS در حدود 6*10*12 سانتی متر می باشد و وزنی معادل 260 گرم دارد.




با خرید یک دستگاه دستگاه تصفیه آب خانگی SWS سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید و از نوشیدن آبی عاری از آلاینده ها لذت ببرید.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این کالا به وب سایت تک سبد مراجعه نموده و از یک خرید راحت و مطمئن لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید محصول بر روی لینک زیر بزنید

قیمت : 29000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید