خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو

 دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی SWS

یکی از مسائلی که این روزها به عنوان بزرگترین دغدغه خانواده های در آمده، مسئله کیفیت آب مصرفی خانوار می باشد. همانطور که می دانید بیش از 70 درصد از وزن انسان را آب تشکیل داده است و برای داشتن زندگی سالم و تندرست نیاز به نوشیدن آب با کیفیت و سالم یک ضرورت می باشد.




از جمله مشکلاتی که این روزها در رابطه با آب مصرفی وجود دارد وجود موادی از جمله شن و سنگریزه می باشد و همچنین استفاده از کلر در گندزدایی آب می تواند موجب ایجاد بوی نامطبوع در آب شود.




در اینجا م خواهیم به معرفی محصولی بپردازیم که استفاده از آن می توان تا حد زیادی این مشکلات را برطرف کرده و یک آب سالم و با کیفیت را برای آشامیدن در اختیار شما قرار دهد.




دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی محصولی می باشد که شما را در تهیه یک آب سالم برای آشامیدن یاری میکند.




شما با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر نانو و سرامیکی و اتصال آن به سر شیر آب می توانید آلاینده ها، زنگ ها، کلر باقی مانده در آب و سایر یون های سنگین موجود در آب را جدا نماید و از آشامیدن یک آب سالم و با کیفیت لذت ببرید.




استفاده از این تصفیه آب خانگی بسیار راحت بوده و کاتریج این دستگاه دارای امکان تصفیه آب دو مرحله ای در یک لایه سرامیکی و یک لایه نانو بوده و حتی می توان آن را شستشو داده و چندین بار مورد استفاده قرار گیرد.




یکی از ویژگی های این محصول ابعاد کوچک آن می باشد که استفاده از آن را در هر محلی برای شما مهیا و ممکن می کند. ایعاد این دستگاه تصفیه آب خانگی در حدود 6*10*12 سانتی متر می باشد و وزنی معادل 260 گرم دارد.



 

جنس بدنه این محصول از پلاستیک با کیفیت و مرغوب به رنگ سفید می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشید.



برای مشاهده و خرید این محصول به وبسایت تک سبد مراجعه نموده. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از مزایای خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید محصول به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت : 29000 تومان


اطلاعات بیشتر و خرید