خرید جعبه جواهرات خاتم کاری اصل

جعبه جواهرات خاتم کاری inlay wooden box                        

هنر خاتم کاری، عبارت است از ترکیبی از چند ضلعی های منظم  که  به شکل موزاییک با مثلث‌های کوچک متساوی الاضلاع یا  متساوی الساقین از جنس چوب، استخوان و فلزی می باشد که برای آراستن اشیاء چوبی استفاده می شود. هر چه میزان ریز و ظریف بودن مثلث های کنارهم قرار داده شده  بیشتر باشد نشانی از مرغوبیت و کیفیت بیشتر محصول می باشد می باشد.



 

هنر خاتم کاری از حدود 400 سال پیش در ایران علی الخصوص اصفهان محبوبیت ویژه ای دارد.




جعبه خاتم کاری شده یکی از محصولات این دسته از هنر های دستی می باشد که علاوه بر چشم نواز بودن آن، دارای مجبوبیت زیادی در میان خانم ها به عنوان یک وسیله کاربردی دارد.




جعبه جواهرات خاتم کاری شده یکی از پرطرفدارترین و محبوترین محصولات خاتم کاری شده در بین بانوان می باشد.




یک طرح خاتم کاری شده با کنارهم قرار گرفتن حداقل 3 مثلث و حداکثر 400 مثلت  می تواند طرحی زیبا و منحصر بفرد را خلق کند.



 

از هنر خاتم کاری برای تزئین اشیاء مختلفی از جمله جعبه جواهرات، شکلات خوری، صفحات شطرنج، تخته نرد و غیره استفاده می شود.




یک هنرمند خاتم کار با دقت و ظرافت بالا با کنار هم قرار دادن چند ضلعی‌های منظم با تعداد اضلاع متفاوت و از جنس های مختلف از جمله استخوان، چوب و یا فلز طرح یک جعبه خاتم کاری شده را طی چندین روز تهیه می کنند و در واقع یک اثر زیبای هنری و ارزشمد خلق می کنند.


 



 خرید جعبه جواهرات خاتم کاری شده علاوه بر زیبا سازی محل زندگی یا کار شما می تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند برای کسانی باشد که شما آنها را دوست دارید و به آنها عشق می ورزید و با هدیه دادن هنر خاتم کاری روح و چشم آنها را با این هنر زیبا و قدیمی نوازش می دهید.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول به وب سایت تک سبد مراجعه کنید و ضمن خرید یک محصول با کیفیت و اصل، لذت یک خرید راحت را تجربه کنید.


برای مشاهده و خرید محصول به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت : 21900 تومان

خرید