جا حبوباتی دیواری شیردار

جا حبوباتی دیواری یکی از برترین محصولاتی است که برای ذخیره و نگهداشتن مواد غذایی به بازار عرضه شده است. می توانید با خرید یک جا حبوباتی شیک شاهد تحولی عالی در فضای آشپزخانه، فروشگاه یا محیط اطراف خود خواهید بود.

 

جا حبوباتی 

 

جا حبوباتی دوقلو شیردار از جمله وسایلی است که می تواند زینت بخش آشپزخانه شما باشد و در عین حال سرعت و بهره وری شما در خانه را هم بهبود ببخشد. همانطور که از اسم این محصول پیداست، از دو ظرف شیشه‌ای مقاوم ساخته شده است.

 

جا حبوباتی فانتزی 

 

می توانید از این محصول به عنوان جا حبوباتی جهیزیه استفاده کنید و به خاطر ظاهر شیک و زیبای آن، نظر بسیای از افراد را جلب کنید. استفاده از این کالا در بین جهیزیه می‌تواند خلاقیت و نوآوری موجود در مجموعه کالاها را افزایش دهد.

  

جا حبوباتی شیردار 

 

شیر خروجی و پیمانه های موجود در جا حبوباتی، خیال شما را راحت می کند و می توانید هر مقدار از حبوبات را خواستید بردارید. ظرفیت تقریبی جا حبوباتی، حدودا یک کیلوگرم است.

  

جا حبوباتی دیواری 

 

این محصول از جنس پلاستیک شفاف و بسیار مقاوم است و به همین خاطر سه خصوصیت استحکام، زیبایی و بهداشت را در خود جای داده است.

 

 

جا حبوباتی دوقلو 

کارآمدی این محصول به حدی است که می تواند رطوبت موجود در مواد غذایی را تا 45 روز حفظ کند و اجازه نفوذ هوا به داخل محفظه را نمی دهد و در نتیجه یک محفظه کاملا ایمن و بهداشتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

جا حبوباتی شیشه‌ای 

 

محصول پیش رو به روی دیوار نصب می شود و در صورتی که قد شما از ارتفاع این محصول  کمتر یا بیشتر باشد، می توانید ارتفاع جا حبوباتی را تغییر دهید. شما نیز می‌ توانید با استفاده دکمه خرید پستی این کالا را از سایت تک سبد خریداری نمایید.

 

خرید اینترنتی جا حبوباتی

 

 

خرید

قیمت محصول: 69000 تومان