خرید ظرف داخل استیل حرارتی لانچ باکس

با خرید ظرف داخل استیل حرارتی لانچ باکس  شما می توانید براحتی غذای خود را گرم کنید و دیگر نگران سوختن غذای خود هنگام گرم کردن آن نباشید به راحتی غذایتان را گرم کنید و گرم نگه دارید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل

طراحی منحصر بفرد ظرف غذا برقی داخل استیل لانچ باکس  این امکام را به شما می دهد که بدون اینکه غذایتان بسوزد و یا بوی بدی بگیرد، سریع گرم شده و گرم بماند تا شما آن را میل نمایید.

ظرف حرارتی لانچ باکس

 

 

 

یکی از دغدغه هایی که کارمندان خانم و آقا که در اداره های مختلف مشغول بکار هستند این است که غذایی را که بهمراه دارند را ظهر گرم کنند.

ظرف داخل استیل حرارتی

برای اینکار نیاز به ظرف مخصوص دارند که ته نگیرد و یا غذا به آن نچسبد و اگر این هم نشد با یک حواسپرتی غذایشان نسوزد.

ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس

با خرید ظرف غذا برقی استیل لانچ باکس دیگر نیاز نیست نگران این امر باشید زیرا  براحتی و تنها با وصل کردن این ظرف مخصوص به برق غذایتان گگرم می شود و گرم می ماند.

 

ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس

 

بدنه این ظرف فوق العاده از جنس پلاستیک مقاوم است و براحتی می توان با استفاده از دسته های آن استفاده کرد و ظرف را بهمراه خود به  هرجا ببرید و غذایتان را در مدت زمان کوتاهی گرم کنید و لذت خوردن یک غذای فوق العاده را بچشید.

ظرق غذای حرارتی داخل استیل

جنس داخلی این ظرف فوق العاده از استیل است و نه تنها غذا به آن نمی چسبد بلکه براحتی تمیز شده و می شود از آن برای وعده ی بعدی استفاده نمود.

 

ظرف چند کاره حرارتی

 با خرید ظرف داخل استیل حرارتی لانچ باکس  شما می توانید براحتی غذای خود را گرم کنید و دیگر نگران سوختن غذای خود هنگام گرم کردن آن نباشید

ظرف داخل استیل حرارتی


برای مشاهده انواع ظرف غذا برقی کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید