بهترین روکش صندلی ماساژور

نشستن طولانی مدت در طول انجام هر کاری می تواند بسیار خسته کننده و موجب خستگی عضلات گردن، شانه و کمر بشود. رانندگانی که مدام پشت فرمان ماشین هستند، کارمندانی که مدام پشت میز نشسته اند و دیگر مشاغل و افراد همگی اغلب دچار درد در نواحی ذکر شده هستند و خستگی ناشی از نشستن طولانی را به همراه دارند. استفاده از صندلی های ماساژور نیز برای همه و در هر مکانی به خصوص در ماشین امکان پذیر نمی باشد. پیشنهاد ما استفاده از بهترین روکش صندلی ماساژور است که علاوه بر اینکه می توانید در هر کجا، محل کار، صندلی های ماشین و ... از آن استفاده کنید، هزینه ی گزافی هم نداشته و برای تمامی اقشار جامعه امکان خرید امکان خرید دارد. این محصول دارای 5 موتور قوی برای ایجاد ویبره و حرارت در نواحی پشت، شانه و گردن می باشد که در زمان رانندگی یا نشستن خستگی شما را ازبین می برد.

روکش صندلی ماساژور یکی از راه حل های ارزان قیمت و در دسترس برای همه بوده که می تواند نواحی کمر، شانه و گردن شما را با ویبره و لرزش ماساژ دهد و احساس راحتی و ریلکسیشن را به شما برگرداند.این صندلی دارای یک کش در قسمت بالایی برای اتصال به انواع صندلی و صندلی ماشین بوده و از طریق کابل فندکی و یا آداپتور برقی شهری(که همراه کالا وجود دارد) روشن میشود.
این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالتهای مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.از هر فرصتی استفاده کنید و در حین رانندگی براحتی رفع خستگی نمایید.همچنین این وسیله در منزل یا محل کار ، بر روی اکثر صندلیها قابل استفاده می باشد. این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۶ ویبرتور می باشد.

روکش صندلی ماساژور و حرارتی 5 موتوره

قیمت 155.000 تومان

خرید محصول

این دستگاه دارای کنترل دستی می باشد و طوری طراحی شده که علاوه بر روی صندلی ماشین در اکثر صندلیها و مبلها قابل استفاده و براحتی قابل حمل باشد.
شما با یکبار استفاده از این وسیله مطمئنا به کارایی آن پی می برید. یک وسیله خارق العاده با قیمت مناسب هر جایی که هستید می توانید یک ماساژ واقعی را رایگان تجربه کنید ! با ماساژور صندلی همراه در زمان رانندگی یا در منزل و حتی محل کارتان می توانید در کمترین زمان خستگی خود را رفع کنید و از یک ماساژ تمام عیار لذت ببرید، فقط ماساژور صندلی را به برق شهری یا برق فندل ماشین وصل کنید و یک ماساژ آرامش بخش را تجربه کنید.

ماساژور صندلی را همراه خود داشته باشید :
این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالـــتهای مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.از هر فرصتی استفاده کنید و در حین رانندگی براحتی رفع خستگی نمایید.همچنین این وسیله در منزل یا محل کار ، بر روی اکثر صندلیها قابل استفاده می باشد. این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۵ ویبرتور می باشد.
یکی دیگر از محاسن عالی این دستگاه ایجاد حرارت و گرماست که در کنار ماساژ و ویبره احساسی بی نظیر تسکین دردهای مختلف در نواحی گردن، کمر و شانه را به همراه دارد.کنترل متصل به این صندلی دارای دکمه پاور ویبره و دکمه پاور حرارت بوده و می توانید قسمت ویبره هر ناحیه ای را نیز به صورت جداگانه روشن، کم و زیاد نمایید تا بهترین کنترل را بر روی ماساژ خود داشته باشید.از این صندلی می توانید در هنگام رانندگی، مطالعه، تماشای تلویزیون، ریلکسیشن و ... استفاده نمایید.
استفاده از این دستگاه در هنگام رانندگی باعث تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان شده و در رانندگی های طولانی مدت به بهبود گردش خون کمک می کند. ماساژ ویبره در ناحیه نشیمنگاه و زیر ران، با قابلیت تنظیم در سه سرعت و سه ریتم مختلف، از بی حس شدن عضلات تحتانی جلوگیری و امکان رانندگی بدون احساس خستگی را فراهم می کند. این دستگاه همچنین نواحی بالا تنه را هم بخوبی ماساژ می دهد.
استفاده از این دستگاه در هنگام رانندگی باعث تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان شده و در رانندگی های طولانی مدت به بهبود گردش خون کمک می کند. ماساژ ویبره در ناحیه نشیمنگاه و زیر ران، با قابلیت تنظیم در سه سرعت و سه ریتم مختلف، از بی حس شدن عضلات تحتانی جلوگیری و امکان رانندگی بدون احساس خستگی را فراهم می کند. این دستگاه همچنین نواحی بالا تنه را هم بخوبی ماساژ می دهد. همچنین قابلیت هیتر ماساژور نیز می تواند گرمای مطلوبی را در ناحیه کمر ایجاد کند.
ماساژور صندلی خودرو با 5 موتور ویبره بسیار قوی و همچنین سیستم حرارتی دارای ریموت کنترل برای تعویض حالت های ماساژ. این ماساژور دارای رابط فندکی و همچنین آداپتور برق شهری می باشد که علاوه بر استفاده در ماشین می توانید در منزل و محل کار نیز از این ماساژور بر روی انواع صندلی استفاده کنید.

اما استفاده از این ماساژور تنها منوط به داخل خودرو نیست . از ویژگی های این ماساژور امکان تغذیه از برق شهری است . یعنی علاوه بر خودرو شما می توانید در منزل و یا حتی محل کار هم این این محصول استفاده نمایید . استفاده در محیط کار و یا حتی در منزل بعد از یک روز کاری ، باعث کاهش میزان خستگی و آرامش بیشتر شما خواهد شد . ماساژور صندلی دارای قسمت گرمایشی بوده که در بخش پایینی کمر قرار میگرد و شما در زمان لازم می تواندی آن را با استفاده از ریموت کنترل فعال نمایید . علاوه بر ویژگی های ذکر شده ، امکان کنترل بیشتر در این ماساژور قرار گرفته است . بدین صورت که در صورت لزوم شما می توانید بخش های مختلف ماشاژور بنا به نیاز را فعال و استفاده نمایید .

روکش صندلی ماساژور و حرارتی 5 موتوره

قیمت 155.000 تومان

خرید محصول

زندگی صنعتی و مدرن باعث شده است که ما مدت هایی طولانی نشسته و در یک حالت بوده و برای مدت بسیار طولانی رانندگی کنیم و در نتیجه درد، فشار و گرفتگی زیادی در عضلات به خصوص در ناحیه کمر، شانه و گردن داشته باشیم.ماساژ درمانی یکی از درمان های اصولی و جهانی است که البته هزینه های بسیار زیادی را در بردارد.
دارای کنترل ، وزن سبک و حمل راحت
این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۶ ویبرتور می باشد
زخم فشاری وزخم بستر شایعترین عارضه قابل پیشگیری ناشی از میلوپاتی میباشد. مهمترین فاکتور در تولید زخم فشاری ایسکمی است که در این حالت بافت نرم در بین دو سطح فشرده گردیده و این امر سبب فشاری بیش از فشار پر فوزیون عروقی میشود.

کارایی:
گرم کردن پشت کمر در فصل زمستان
رفع خستگی عضلات ناحیه مورد ماساژ
آرامش در بدن و شل کردن عضلات پشت
سرعت بخشیدن به فرایند خون رسانی در رانندگی های طولانی
تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان
عوامل مختلفی همانند افزایش فشار (مهمترین عامل بروز ایسکمی)نیروهای کششی ورطوبت در نواحی تماس بدن با بستر را بعنوان علت ایجاد زخم فشاری شناسایی کرده اند .
یکی از گزینه های عالی برای ماساژ در حین استراحت، رانندگی، ریلکسیشن، مطالعه، تماشای تلویزیون و ... استفاده از روکش صندلی ماساژی و حرارتی است.
این صندلی دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به گزینه ای عالی برای همه افراد در مکان های گوناگون نموده که در عین حال دااری قیمت بسیار مناسبی است.
دارای بند کشی برای اتصال به صندلی خودرو، صندلی اداری و سایر صندلی هاست.
بیمارانی که دچار زخم فشاری میشوند اکثرا افرادی هستند که دچار بی حرکتی طولانی مدت میباشند همانند افراد قطع نخاع درهمه این افراد علاوه بر بی حرکتی معمولا تغذیه نامناسب –اختلالات حسی –نقص در گردش خون مویرگی وبسیاری دیگر از عوامل خطر ساز دیده میشود .
برای پیشگیری از ایجاد زخم فشاری عوامل خطر ساز را باید برطرف کرد .تمیز نگه داشتن محل –حذف رطوبت –حذف اصطکاک وکنترل واصلاح فشار بستر از مهمترین عوامل هم در زمینه پیشگیری و هم در زمینه درمان میباشد.
روشهایی که برای اصلاح الگوی توزیع فشار در بستر بیماران مطرح میشود اکثرا بر مبنای تئوری کاهش فشار بستر است که در نتیجه منجر به بهبود پر فوزیونبستر مویرگی میگردد.

روکش صندلی ماساژور و حرارتی 5 موتوره

قیمت 155.000 تومان

خرید محصول

مناسب برای خانه، خودرو و دفتر کار
دارای عملکرد حرارتی
دارای 5 موتور ماساژ در سه ناحیه مهم کمر، شان و گردن
دارای حالت حرارت و گرما دهی برای تسکین انواع دردها
کنترل سیمی چندکاره
حتما شما نیز در حین رانندگی طولانی دچار خستگی های عضلانی شده اید و به دنبال راه چاره ای برای رفع این خستگی ها و دردهای عضلات خود هستید ، ما به شما خرید ماساژور صندلی ماشین را پیشنهاد می کنیم . تنها کافیست این ماساژور را بر روی صندلی ماشین قرار دهید و در زمانی که نیاز دارید از آن استفاده کنید . نحوه عملکرد این ماساژور بسیار ساده بوده و تنها کافیست آن را به جافندکی ماشین متصل و با استفاده از ریموتی که به همراهش می باشد ، ماساژور را کنترل کنید.

روکش صندلی ماساژور و حرارتی 5 موتوره

قیمت 155.000 تومان

خرید محصول

دارای دکمه پاور ویبره، پاور حرارت و سه دکمه برای خاموش،کم و زیاد کردن ماساژ و ویبره در سه ناحیه مذکور
مناسب برای کاهش استرس، فشار و درد
مناسب برای همه افراد
سبک و قابل حمل
دارای یک کابل با سوکت فندکی
عالی برای مسافرت ها، رانندگی یا نشستن طولانی مدت
دارای آداپتور مخصوص اتصال به برق شهری
شبیه ساز ماساژ سیاتشو یا همان فشار درمانی

سایر محصولات کاربردی پیشنهادی ما:

یخچال فندکی خودرو

هندزفری حلزونی

کباب پز دوگانه سوز