خرید کتري برقي ارزان قيمت

معمولا گزینه های کمی برای خرید یک کتري برقي ارزان قیمت و با کیفیت در دسترس می باشد.کتري برقي همراه استیلو یک محصول مقرون به صرفه و ایده ال بوده و برای استفاده در مسافرت و محیط های خارج از منزل مناسب می باشد. این محصول پر قدرت ساخت کشور ترکیه است و به یک منبع تغذیه نیاز دارد.

 

کتری-برقی-مسافرتی

 

این پارچ برقی در واقع به عنوان یک کتری استفاده میشود که میتوانید نوشیدنی های داغ و لذتبخشتان را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید.اگر طرفدار نوشیدنی هایی مانند دمنوش،قهوه،چایی،نسکافه و ... هستید این محصول با قیمت بسیار مناسب خود میتواند برایتان مفید باشد.

 

خرید-کتری-برقی-مسافرتی

 

کتری مسافرتی استیلو آب را کمتر از 30 ثانیه به جوش می آورد و در وقتتان صرفه جویی می نماید.ظرفیت این محصول نیم لیتر بوده و برای دو الی 3 نفر کفایت میکند. توان این کتری 1000 وات می باشد و جنس بدنه ی آن از فایبرگلاس فشرده و مقاوم است.طول و عرض و ارتفاع این محصول به ترتیب 16*15*10 سانتی متر بوده و در رنگهای متنوع و جذابی عرضه میشود.

 

کتری-برقی-ارزان

 

سیم دستگاه نسبتا بلند می باشد که این ویژگی امکان دسترسیتان به یک منبع تغذیه دوردست را به راحتی فراهم می نماید.موادی که در ساخت بدنه ی این کتری به کار رفته است در مقابل حرارت بسیار مقاوم بوده و فاقد مواد شیمیایی می باشد. با استفاده از کتری برقی استیلو میتوانید بدون اتلاف وقت نوشیدنی مورد علاقه تان را تهیه نمایید و از آن لذت ببرید.

 

کتری-برقی-استیلو

 

از متعلقات این دستگاه میتوان به یک قاشق پلاستیکی مخصوص،درب محافظ جهت گرم نگهداری آب و یک دو شاخه جهت اتصال به پریز برق اشاره کرد.توصیه میشود در زمانی که دستگاه به برق متصل است دستتان تماسی با آب درون کتری نداشته باشد.

 

 

کتری-برقی-کوچک