یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده


یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری محصولی بسیار کاربردی به خصوص در مسافرت ها می باشد. این محصول که از طریق فندکی خودرو برق مورد نیاز خود را تامین می کند به راحتی در ماشین و مسافرت ها قابل استفاده از و نوشیدنی ها را خنک نگه داشته و مواد غذایی گرم را نیز گرم نگه می دارد. دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول قابل تنظیم در دو حالت گرم کن و سرد کن می باشد و چراغ نشانگر وضعیت نیز حالت انتخاب شده را نشان می دهد. کابل این محصول حدود 180 سانتی متر طول داشته و به راحتی حتی از روی صندلی عقب خودرو نیز می توانید آن را به فندکی خودرو وصل کنید. حتی با استفاده از بند تعبیه شده در این محصول می توانید مشابه کیف آن را روی دوش خود انداخته و به محل مورد نظر در کمپین ها ببرید بدون آنکه خسته شوید. درب یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده آهنربایی بوده و محکم بسته می شود و روی آن نیز سه محفظه کوچک برای قرار دادن لیوان تعبیه شده است.

حتما در سفرهای طولانی درون شهری یا بین شهری نیاز مبرم به سردکننده و یا گرم کننده درون خودرو را احساس کرده اید.باورتان می شود که یک دستگاه بتواند هر دو کار را برای شما انجام دهد!یخچال مسافرتی سردکننده و گرم کننده همه نیاز های شما را بر آورده می کند.ابعاد آن جمع و جور 30*18*33 سانتی متر و حجمش 7.5 لیتری بوده و می توانید بر روی کنسول،صندلی و درون صندوق عقب قرار دهید.منبع تغذیه آن اتصال به فندکی خودرو بوده و همراه محصول یک کابل فندکی با طول 180 سانتی متر نیز ارسال می گردد.یکی دیگر از نکات این کالا قابل حمل بودن آن با یک بند دوشی همراه است تا برای قدم زدن و نشستن در هوای آزاد بتوانید همراه ببرید.دکمه موجود بر روی یخچال دارای سه حالت خاموش، سرد و گرم می باشد.دقت داشته باشید که این محصول می تواند دمای خنک و یا دمای گرم چیزی که داخل آن قرار می دهید را حفظ نماید و یا کمی خنک تر و گرم تر نماید و انتظار یخچال از آن نداشته باشید.

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری

قیمت 135.000 تومان

خرید محصول

بسیاری از ما ، اغلب وقت خود را درون خودروها سپری می کنیم . علاوه بر سفرهای کوتاه مدت درون شهری ، سفرهای طولانی مدت را نیز سعی می کنیم با استفاده از خودروی شخصی انجام دهیم ، چرا که جذابیت و لذت بیشتری دارد . اما صرف زمان زیاد درون خودروها ، این الزام را به وجود می آورد که حداقل امکانات ممکن برای خود و سرنشینان خودرو را فراهم کنیم . به همین دلیل است که تولیدکنندگان لوازم جانبی ماشین ، سعی کردند تا محصولات متنوعی را برای رفاه بیشتر درون خودرو طراحی و ارائه کنند .

مشخصات کلی یخچال و گرمکن فندکی خودرو:
ساخته شده از مواد عالی ABS
طول 33، عرض 18 و ارتفاع 30 سانتی متر
حجم 7.5 لیتر مناسب برای همه خودروها
یک همراه عالی برای سفر
منبع تغذیه اتصال به فندکی خودرو
ولتاژ 12 ولت
میزان برق مصرفی برای سرد نمودن 45تا68 وات و برای گرم نمودن 30تا55 وات می باشد.
بلند بودن کابل اتصال، این امکان را به شما میدهد تا یخچال را بعنوان کنسول بین دو صندلی جلو نصب نمایید یا برروی صندلی و حتی داخل صندوق عقب خودرو قرار دهید.
توان در حالت یخچال بین 48 تا 65 وات و در حالت گرم کن بین 30 تا 55 وات می باشد

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری

قیمت 135.000 تومان

خرید محصول

مردم علاقه ی زیادی به سفر با خودروی شخصی دارند . برای راحتی مردم در این سفر ها محصولی ارائه شده به نام یخچال فندکی ماشین که به شما امکان خنک کردن و خنک نگه داشتن نوشیدنی ها و مواد غذایی را می داد . البته با توجه به این که این محصول فقط در روز های گرم قابل استفاده بود مردم از داشتن وسیله ی دیگری که بتوان با آن مواد غذایی را گرم نگه داشت یا گرم کرد محروم بودند . از این رو ما یخچال و گرمکن فندکی خودرو را پیشنهاد می دهیم .
درب این یخچال به صورت آهنربایی بوده و به راحتی باز و بسته می شود. در قسمت زیرین درب یخچال قطعه ای فلزی تعبیه شده که به قفل آهنربایی قوی روی بدنه یخچال می چسبد و کاملاً محکم بسته می شود. گرم کن دستگاه ، به گونه ای است که می توانید به راحتی از آن برای گرم کردن و یا گرم نگه داشتن مواد غذایی استفاده نمایید . برخی مواقع ، نظیر گردش های تفریحی ، نیاز است مواد غذایی را داخل یخچال نگه دارید تا سرد باشند و در موقع لازم از آن ها استفاده کنید . اما این امر در حالت عادی امکان پذیر نمی باشد . یخچال و گرم کن فندکی ماشین ، دارای یک بند رودوشی نیز می باشد که به دستگاه متصل می شود و می توانید آن را به راحتی حمل و جابه جا کنید . این یخچال می تواند تا مدتی مواد غذایی را سرد و یا گرم نگه دارد.
در حالت سرما، دمای آن 15 ت 20 درجه کمتر از هوای محیط است
درحالت گرما می تواندتا دمای 60 درجه سنیگراد برسد
6 عددبطری نیم لیتری آب به راحتی در آن جا می شود
دگر لازم نیست برا خرید انواع نوشیدنی خنک خودرو را متوقف کنید
میتوانی ساندویچ و یا غذای پخته شده خود را درون آن گرم نمایید.
حتی پس از قطع اتصال از فندکی خودرو برای مدت طولانی می تواند دما را نگهداری نماید
در هر بسته یک عدد یخچال، یک عدد کابل فندکی خودرو و یک بند دوشی برای حمل یخچال است
داری یک دکمه با سه حالت خاموش،سرد و گرم است.

با توجه به علاقه بسیاری از افراد برای سفر با خودرو شخصی ، یکی از محصولات بسیار کاربردی که برای خودرو ارائه شد ، یخچال فندکی ماشین بود . محصولی که به شما امکان خنک کردن و خنک نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی ها را درون خودرو می داد . اما استفاده از این یخچال ها ، اغلب منوط به روز های گرم بهار و تابستان می شد و در فصول سرد سال ، چندان کارایی را نداشتند . به همین دلیل می توان از آن به عنوان یک محصول فصلی یاد کرد . ولی ما برای شما پیشنهادی به مراتب بهتر را داریم .
یخچال و گرم کن فندکی ماشین ، محصولی جدید و در عین بسیار کارآمد می باشد که مناسب برای تمامی خودرو ها است . این محصول دو کار را می تواند انجام دهد یعنی علاوه بر خنک کردن ، می توان از آن برای گرم کردن مواد غذایی هم استفاده کرد . این یخچال داری ظرفیت 7.5 لیتر بوده و براحتی می توان از آن درون خودرو استفاده کرد . این محصول همچنین دارای یک کابل 1.85 متری است که امکان جابجایی آسان یخچال و بدون دردسر را درون خودرو فراهم می کند . با استفاده از بند رو دوش هم می توانید براحتی یخچال را با خود جابجا کنید و مشکلی برای حمل آن نداشته باشید.
در حالت سرد چراغ ال ای دی قرمز و در حالت گرم چراغ ال ای دی قرمز روشن می شود.

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری

قیمت 135.000 تومان

خرید محصول

بر روی یخچال سه عدد حفره برای قرار دادن لیوان قرار دارد.
دارای 4 پایه اصطکاک دار برای جلوگیری از سر خوردن
مناسب برای سفر، پیک نیک، محل کار و ...
ویژگی های یخچال و گرم کن فندکی ماشین
ظاهری زیبا و مدرن و بسیار کار آمد
یک یخچال 2 کاره

یخچال و گرم کن فندکی ماشین محصولی جدید است که تمامی نیاز شما در سفر، گردش و ماشینتان را برطرف می کند. قابل استفاده برای تمامی ماشین ها بوده و یک محصول دوکاره گرم کن و سرد کن است که به واسطه کابل 1.95 متری فندکی همراه این محصول می توانید به راحتی آن را در هر کجای ماشین که تمایل داشته باشید قرار دهید. بند روی دوشی همراه این محصول قابلیت حمل یخچال بر روی دوش و جابجایی در کوه و بیشه ها و کنار رودخانه و جاهایی که امکان بردن ماشین نیست را فراهم می کند.
اغلب ما زمان خود را در خودروی شخصیمان سپری می کنیم.علاوه بر سفرهای کوتاه مدت درون شهری ، سفرهای طولانی مدت را با خودروی خودمان سپری می کنیم.چرا که لذت سفر را حس می کنیم.اما این الزام را به وجود می آورد که امکانات را برای خودمان و سرنشینان درون خودرو فراهم کنیم.به همین دلیل تولید کنندگان لوازم خودرو همیشه سعی داشته اند بهترین خلاقیت را در طراحی نوع تولید خود استفاده کنند.بر همین اساس در سفر نیاز به یکسری خوراکی است که درون خودرو میل کنیم.به همین منظور بعضی از این وسایل نیاز است که در جای خنک نگهداری شوند تا فاسد نگردند.در گذشته یخچال هایی برای خودرو تولید شد که توسط باطری کار می کردند که مصرف بالا و عمر کم از مشکلات آن ها به حساب می آمد.با گذشت زمان محصولات جدیدی با طراحی خاصی وارد بازار گردید که از نظر حجیم بودن فضای کمتری نسبت به محصولات قبلی دارند.
امکان استفاده به عنوان یخچال فندکی ماشین
امکان استفاده به عنوان گرم کن فندکی ماشین
دارای بند رودوشی جهت حمل و جابه جایی آسان
دارای 3 استند لیوان و بطری بر روی درب دستگاه
قابل استفاده برای تمامی خودروها
مناسب برای چهار فصل سال
دارای تائیدیه از سازمان استاندارد ملی ایران
دارای استاندارد CE اروپا

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری

قیمت 135.000 تومان

خرید محصول

یخچال 7.5 لیتری خودرو محصول زیبا و کم حجمی با قابلیت گرم کنندگی و سرد کنندگی است که می توانید در هنگام سفر مواد غذایی کم حجم مانند ساندویچ و نوشیدنی ها را در آن نگهداری کنید. همچنین این دستگاه جهت نگهداری غذای کودک نیز بسیار مناسب می باشد.
طراحی بدنه به صورت صندوقی بوده و درب یخچال به راحتی از قسمت بالا باز و بسته می شود. در ضمن محفظه ای برای قرار دادن سیم دستگاه روی بدنه تعبیه شده است.<این یخچال از برق ماشین تغذیه می کند و برای استفاده کافیست رابط اتصال به فندک ماشین که همراه دستگاه ارائه شده است را به جا فندکی ماشین متصل نمایید.
یخچال های فندکی ماشین ، انواع متنوعی دارند که اغلب آنها دارای ظرفیت کمی می باشند ، اما یکی از بارزترین ویژگی های یخچال و گرم کن فندکی ماشین ، ظرفیت بالای آن نسبت به محصولات مشابه خود است . این محصول دارای ظرفیت ۷.۵ لیتر است و می توانید به سادگی درون آن میوه ، سبزیجات ، نوشیدنی و مواد غذایی دیگر را قرار دهید . بر روی درب یخچال نیز ۳ جای لیوان تعبیه شده است که می توانید درون خودرو از آنها به عنوان استند بطری و یا لیوان استفاده کنید .
توان مصرفی دستگاه در حالت یخچال48-65 وات می باشد که خنکی 15 تا 25 درجه را ایجاد کرده و در حالت گرم کن 30-55 وات است که گرمایی تا 60 درجه سانتیگراد را ایجاد می نماید. دکمه روشن و خاموش و انتخاب حالت یخچال یا گرم کن همراه با سوکت اتصال به فندک ماشین در جلوی دستگاه قرار دارد. همچنین برای سهولت در حمل و جابجایی، دو شکاف در دو سمت دستگاه تعبیه شده که می توان بند رودوشی که همراه وسیله وجود دارد را به آن متصل کرد و مانند یک کیف رو دوشی به راحتی جابجا نمود.

یخچال فندکی خودرو سرد و گرم نگهدارنده { هیبریدی } 7.5 لیتری

قیمت 135.000 تومان

خرید محصول

توجه داشته باشید :
در هنگام استفاده از یخچال به یکباره اقدام به روشن کردن گرم کن و یا بالعکس نکنید . این کار می تواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه شود . برای تغییر نوع کار محصول باید ، ابتدا دستگاه را خاموش و سپس مدتی صبر کنید که دمای فضای داخلی به حالت عادی برگردد و سپس استفاده نمایید . این کار باعث سلامت کالا و افزایش طول عمر آن خواهد شد .
12V 7.5L capacity portable car refrigerator cooler warmer
Enjoy cool drink and food in summer at your car
Refrigeration temperature range 3 to 8 centigrade degree (generally 15 - 20 centigrade degree less than environment temperature)
Also can heat milk and tea in winter
Up to 65 centigrade degree heating temperature
Fits all 12V vehicles
Portable and light weight, easy to take when go out for fishing and cycling travel
Power: 12V 37W
Shoulder strap length: About 2m
Car power cable length: 1.95m

سایر محصولات کاربردی پیشنهادی ما:

روکش صندلی ماساژور

هندزفری حلزونی

کباب پز دوگانه سوز