قوزبند طبی رویال پوسچر

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد دچار آن میشوند داشتن قوز و خمیدگی ستون فقرات است. این مشکل در بیشتر افراد همراه با درد بوده و سختی های زیادی داشته و فرم اصلی بدن را از بین میبرد. قوزبند و کمربند رویال یا استفاده از چسب هایی که دارد برای آقایان و بانون مناسب است و میتواند فرم دلخواه و اصلی را به کتف و شانه هایتان بازگرداند.

 

قوزبند طبی  

 

قوربند طبی پوسچر نگهدارنده ای بسیار قوی بوده و با طراحی زیبا و مواد پلی استر و نئویرنی که در تولد آن استفاده شده است بسیار مناسب و استاندارد می باشد. این قوزبند همچنین برای افرادی که مدت زمان زیادی را بر روی صندلی به صورت متداوم مینشینند بسیار مناسب است و از ایجاد قوز و مشکلات عضلانی جلوگیری میکند.

 

قوزبند و کمربند رویال 

حتی شما میتوانید در زمان استفاده از قوزبند طبی بندهای آن را تنظیم کرده و به گونه ای که احساس ارامش و راحتی داشته و از محدود شدن ها حرکتی خودداری کنید.

 

 قوزبند پوسچر 

نگهدارنده رویال پاستور را در سایزهای متفاوت همچون Small, Medium, large, X large و برای سنین متفاوت میتوانید تهیه و خریداری کنید. با استفاده از این قوزبند فرم اصلی بدن را حفظ کرده و داشتن اندامی زیبا را تجربه کنید.

 

 خرید قوزبند رویال پاستور  

قوزبند رویال

نکته مهم دیگر این است که با ستفاده از این قوزبند گردش خون شما بهبود پیدا کرده و درد عضلات ناشی از خمیدگی و یا قوز را بعد از مدتی از بین می برد و با محدود کردن حرکت شما از خم شدن زیاد آن خودداری میکند. 

 

قوزبند و کمربند طبی رویال