هندزفری بلوتوثی طرح سامسونگ

استفاده از گوشی موبایل برای پاسخگویی به مکالمات روزانه به خصوص برای افرادی که تماس تلفنی زیادی در روز دارند کمی سخت و خسته کننده است... به خصوص در حین رانندگی و انجام کاراهای فکری که لازم است تمرکز فرد به کاری که انجام می دهد باشد یا برای ورزشکاران که نمی توانند موبایل خود را همراه داشته باشند استفاده از هندزفری بهترین گزینه می باشد. هندزفری ها اغلب بلوتوثی هستند و تکنولوژی اتصال بی سیم دارند بدین صورت که هیچ نیازی به اتصال هندزفری به صورت سیمی با تلفن همراه نداشته و فقط با بلوتوث هر دو دستگاه بهم متصل می شوند. به همین راحتی می توانید از تمامی تماس های تلفنی خود باخبر شوید و بدون در دست گرفتن موبایل با تماس گیرنده صحبت کنید. میکروفن این هندزفری بسیار قوی و با کیفیت هستند. هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 یک نوع هدست سمعکی است که به راحتی درون گوش جای می گیرد و هیچ قطعه اضافه ای از آن بیرون گوش قرار نمی گیرد. این هندزفری به خصوص برای خانم ها مناسب است چراکه زیر مغنعه و روسری بدون ایجاد برجستگی به راحتی قرار می گیرد. این محصول با تمامی گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی و ios سازگاری دارد و از نسخه بلوتوث 4.0 بهره گرفته است. باتری داخلی این هندزفری تا 120 ساعت آماده به کار است و به راحتی تا 4 ساعت امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای شما به همراه دارد. اگر به دنبال یک هندزفری کوچک، زیبا و کاربردی با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این مدل می باشد. توجه داشته باشید هندزفری بلوتوثی طرح سامسونگ تکی است و به صورت جفتی نمی باشد، با توجه به حالت پیچی بودن می توانید آن را روی هر دو گوش سمت راست یا چپ خود با تغییر زاویه هندزفری قرار دهید.

هندزفری بلوتوث حلزونی S530 ، محصولی با طراحی نوین و بسیار کاربردی برای کلیه کاربران تلفن همراه است . بزرگترین ویژگی هدست حلزونی را می توان ابعاد کوچک و نوع طراحی آن دانست که این امکان را محیا می کند تا به سادگی از محصول درون گوش خود استفاده نمایید . هندزفری بلوتوث s530 با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه متصل می شود و با وجود میکروفن داخلی که در دستگاه تعبیه شده ، می توان علاوه بر گوش کردن به موسیقی ، از آن برای مکالمه نیز استفاده نمود . 

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 با کیفیت بالا

خرید محصول

تلفن همراه ، يك ابزار ارتباطي بسيار پر مصرف مي باشد كه استفاده از آن محدود به موقعيت مكاني و زماني خاصي نمي شود . از جمله كارهايي كه با تلفن همراه صورت مي گيرد مكالمه و گوش كردن به موسيقي است كه مي تواند در شرايط مختلف نظير زمان رانندگي ، كار و يا حتي پياده روي باشد . چون اغلب مواقع مشغول انجام كاري هستيد ، در دست گرفتن موبايل به صورت مداوم امكان پذير نيست . براي حل اين مشكل هندزفري هاي مختلف طراحي و توليد شدند.محصولاتي بسيار كاربردي كه اين امكان را براي شما محيا مي كردند تا بدون نياز به در دست داشتن موبايل ، به سادگي مكالمه و يا حتي موزيك گوش كنيد . استفاده از اين ابزار كه داراي طرح ها و شكل هاي ظاهري بسيار متنوعي بودند به سرعت گسترش يافت ، اما يك مورد اساسي وجود داشت و آن هم وجود سيم هاي دست و پا گير هندزفري ها بود كه گاهي اوقات و به خصوص در حين رانندگي ، افراد را دچار مشكل مي كرد . اين موضوع باعث حذف سيم ها و معرفي نسل جديد اين محصولات با عنوان هندزفري بلوتوثي شد. هندزفري هاي بلوتوثي بسيار كارايي بالاتري نسبت به محصولات سيمي مشابه خود داشتند ، چراكه بدون سيم بودن و همين موضوع امكان مانور بيشتري را به شما مي داد .
هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل Bluetooth Headphone S530 دارای ابعاد بسیار کوچک 15*16*28 میلی متر می باشد که به راحتی درون گوش جای گرفته و کاملاً مخفی می شود. این هندزفری به خصوص برای خانم ها قابل استفاده است. نسخه بلوتوث آن 4.0 بوده و تا 10 متر برد دستگاه است. طراحی حلزونی مانند بدنه این هندزفری باعث قرار گیری کامل آن در گوش می شود.

از ویژگی های این محصول می توان به سازگاری به تمام گوشی های اندروید و ios، صدای شفاف بدون نویز و پژواک، باتری داخلی 50 میلی آمپری قابل شارژ از طریق usb، ابعاد بند انگشتی، طراحی شبیه به هدفون های ایرپاد، میکروفن قدرتمند، زمان شارژ 2 ساعت، زمان آماده به کار 120 ساعت، زمان مکالمه 4 ساعت و زمان پخش موسیقی 3 ساعت می باشد.
هندزفری بلوتوثی حلزونی یک هندزفری کوچک با قابلیت های ویژه می باشد که از طریق بلوتوث به گوشی وصل شده و با کیفیت و کارایی خود تمام نیاز های شما را به یک هندزفری پاسخ گفته و بهترین همراه شما در زمان هایی ست که مشغله کاری زیادی داشته باشید. هندزفری حلزونی با انداز های بسیار کوچک و شبیه حلزون بوده و براحتی بدون انکه اذیتی داشته باشد در گوش قرار گرفته و به تلفن همراه شما وصل می شود. این هندزفری دارای بلوتوث با نسخه جدید(ورژن 4) می باشد که قابلیت اتصال سریع به تمامی گوشی های دارای بلوتوث را دارد و تا فاصله 10 متری ارتباط خود را با تلفن همراه حفظ می کند. و همچنین دارای باطری قابل شارژ و شارژر اورجینال می باشد که هر زمان نیاز به شارژداشته باشد می توانید براحتی آن را شارژکنید.

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 با کیفیت بالا

خرید محصول

یکی از بزرگترین مشکلات هندزفری های بلوتوث، بزرگ بودن و جاگیر بودن آنهاست، به طوری که وقتی از این گونه محصولات استفاده می کنید همیشه یک وسیله نسبتا بزرگ روی گوش خود دارید، طبیعتا این مسئله دلیل بسیاری از افراد است که استفاده از این قبیل هندزفری ها رو کنار بگذارند، و این در حالی است که الزام استفاده از هندزفری های بلوتوث بر هیچ کس پوشیده نیست وقتی مشغول انجام کاری هستید و تلفن شما زنگ می خورد، اما متاسفانه دست شما درگیر انجام کارتان است و نمی توانید جواب بدهید یا اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که مدام از موتورسیکلت استفاده می کنید، طبیعتا نمی توانید با هر بار زنگ خورن گوشی، توقف کنید، کلاه کاسکت را بردارید و جواب تلفن را بدهید یا وزرشکاری هستید که قصد دارید در حین تمرین خود مداوما به موسیقی گوش دهید.

تلفن همراه ، یک ابزار ارتباطی بسیار پر مصرف می باشد که استفاده از آن محدود به موقعیت مکانی و زمانی خاصی نمی شود . از جمله کارهایی که با تلفن همراه صورت می گیرد مکالمه و گوش کردن به موسیقی است که می تواند در شرایط مختلف نظیر زمان رانندگی ، کار و یا حتی پیاده روی باشد . چون اغلب مواقع مشغول انجام کاری هستید ، در دست گرفتن موبایل به صورت مداوم امکان پذیر نیست . برای حل این مشکل هندزفری های مختلف طراحی و تولید شدند.
از هندزفري بلوتوثي ، علاوه بر مكالمه ، براي گوش كردن به موسيقي نيز مي توان استفاده نمود . هندزفري هاي معمولي داراي ابعاد بزرگي بودند كه در حين استفاده كاملاً بر روي گوش ديده مي شدند . اما اين بار نوع جديدي از اين محصولات را با عنوان هندزفري بلوتوث حلزوني s530 به شما معرفي و عرضه مي داريم.محصولي با طراحي نوين ، زيبا و بسيار كابردي تر نسبت به نمونه هاي مشابه . از ابتدايي ترين ويژگي هاي هدست حلزوني ابعاد كوچك و وزن سبك است كه اين امكان را محيا مي كند تا به سادگي داخل گوش قرار گيرد ، بدون اينكه جلب توجه كند .
برای اتصال هندزفری بلوتوث به گوشی یا سیستم صوتی خود، تنها لازم است با فشار دادن و سپس نگه داشتن دکمه روی هندزفری آن را روشن کنید، با روشن شدن آن متوجه چشمک زدن لامپ تعبیه شده در زیر آن خواهید شد، به همین راحتی هندزفری بلوتوث شما به گوشی، تپلت، لپ تاپ و یا سیستم صوتی متصل می شود.

هندزفری حلزونی طرح سامسونگ دارای یک کلید دایره ای بر روی بدنه می باشد که به منظور روشن/خاموش، اتصال، پاسخگویی، تماس، پخش/توقف موسیقی استفاده می شود. این هنزفری دارای طراحی مدرنی است که قابل استفاده برای هر دو گوش چپ و راست شما می باشد بدین صورت که با بر عکس کردن آن می توانید بر روی گوش دیگر خود قرار دهید. یک چراغ LED کوچک بر روی آن تعبیه شده است که در زمان آماده اتصال به صورت چشمک زن قرمز آبی می باشد. نام بلوتوث آن S530 است که در گوشی موبایل خود می توانید آن را پیدا کنید.

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 با کیفیت بالا

خرید محصول

محصولاتی بسیار کاربردی که این امکان را برای شما محیا می کردند تا بدون نیاز به در دست داشتن موبایل ، به سادگی مکالمه و یا حتی موزیک گوش کنید . استفاده از این ابزار که دارای طرح ها و شکل های ظاهری بسیار متنوعی بودند به سرعت گسترش یافت ، اما یک مورد اساسی وجود داشت و آن هم وجود سیم های دست و پا گیر هندزفری ها بود که گاهی اوقات و به خصوص در حین رانندگی ، افراد را دچار مشکل می کرد . این موضوع باعث حذف سیم ها و معرفی نسل جدید این محصولات با عنوان هندزفری بلوتوثی شد.

هندزفري s530 با استفاده از بلوتوث به تلفن همراه شما متصل مي شود و مي توانيد از آن براي گوش دادن به موزيك با امكان قطع و وصل كردن آن استفاده كنيد. هندزفري حلزوني علي رغم ابعاد كوچك ، بسيار كارآمد است . محصول مجهز به ميكروفون داخلي مي باشد كه به شما امكان استفاده جهت مكالمه را نيز مي دهد . دكمه تعبيه شده بر روي دستگاه براي روشن و خاموش كردن ، قطع و وصل كردن موزيك و همچنين مكالمه كاربرد دارد . زماني كه با تلفن همراه شما تماس گرفته شود ، موزيك به صورت خودكار قطع و شماره تلفن تماس گيرنده براي شما به صورت عدد به عدد اعلام مي گردد . هندزفري حلزوني بيسيم ، به همراه خود يك كابل usb دارد كه با استفاده از آن مي توانيد محصول را شارژ كنيد . از اين دستگاه مي توانيد در هر شرايطي نظير رانندگي ، پياده روي ، كار و ... استفاده كنيد.
نکته قابل توجه این محصول این است که میتوانید از آن در دو حالت متفاوت داخل گوش خود استفاده کنید که خستگی حاصل از استفاده مداوم را کاهش می دهد.

ویژگی ها:
ابعاد کوچک به طوری که داخل گوش پنهان می شود
اتصال سریع و راحت
برقرای ارتباط از طریق بلوتوث
پشتیبانی از بلوتوث ورژن 4.0
فرکانس رادیویی 2.402-2.480GHz
خروجی صوتی 35mW, <15mA
محدوده اتصال 10 متر
شارژ Input AC 110-240V; Output DC 5V (به مدت 2 ساعت)
باتری: (شارژی ، لیتیوم 50 میلی آمپر)
در حال مکالمه 4 ساعت
در حالت پخش موسیقی 3 ساعت
در حالت آماده باش 120 ساعت

هندزفری بلوتوثی حلزونی طرح سامسونگ مدل S530 با کیفیت بالا

خرید محصول


سایر محصولات کاربردی پیشنهادی ما:

روکش صندلی ماساژور

کباب پز دوگانه سوز

یخچال فندکی