کاربردهای چسب فلکس تیپ

چسب فلکس تیپ یکی از پر کاربردترین چسب های تولید شده می باشد که در مصارف متقاوت از آن استفاده می شود و دارای کیفیت بسیار بالایی می باید. برخی از کاربردها عبارتند از :

1-      از بین بردن شکاف ها و شکستگی های شیشه، لوله، پلاستیک، چوب و .....

2-      سوراخ ها و شکاف های بزرگ را با قدرت میپوشاند

3-      قابل استفاده به عنوان یک درزگیر مناسب

 

چسب فلکس تیپ

قیمت: 15900 تومان

خرید

4-      استفاده جهت مصارف صنعتی و خانگی

5-      بسیار مقاوم در برابر آب، بخار و رطوبت

6-      مقاوم در برابر اشعه نور خورشید

 

خرید چسب flaxe tape

 

چسب ضدآب فلکس تیپ جدیدترین چسب تعمیراتی بوده که فوق العاده قوی است و در وصله کردن به صورت مهر و موم مورد استفاده قرار گرفته است . این وسیله دارای بسته بندی استوانه ای حلقه ای بوده و 150 گرم وزن دارد. همچنین دارای حجم فوق العاده ای است که نسبت به قیمتی که دارد بسیار به صرفه است.

فروش چسب flaxe tape

 

این چسب دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشد و میتوانید در آب هم از آن استفاده کنید بدون اینکه چسبندگی خود را از دست بدهد. همچنین حالت لاستیکی داشته و به هر شکلی که بخواهید میتوانید ان را بچسبانید درواقع حالت ارتجاعی دارد. قابل استفاده بر روی پارچه، پلاستیک، PVC، اکریلیک، فلز، فولاد، مس، آلومینیوم، چوب، سرامیک، پرسلن، کاشی، شیشه، فایبر گلاس، گچ، سنگ، سیمان، بتن، سقف و ... می باشد در واقع آن را بر روی هر سطحی که بخواهید براحتی میتوانید استفاده نمایید.

 

نمایندگی چسب فلکس تیپ

 

قیمت: 15900 تومان  خرید محصول

نوار چسب flex tape در مقابل اشعه ماورا بنفش هم بسیار مقاوم بوده و صدر درصد سازگار با محیط زیست است. همچنین بدون voc بوده و در برابر گرما و حرارت مستقیم در شرایط مختلف اب و هوایی مقاوم و محکم است. 

 

فروش اینترنتی چسب فلکس تیپ