کاربردهای ترازو دیجیتال آشپزخانه

یکی از اصولی که همیشه هنگام آشپزی می بایست رعایت شود دقیق بودن میزان مواد اولیه غذا و یا دسر است. چرا که کم یا زیاد بودن میزان تعیین شده در دستور پخت غذاها به طور کلی طعم اصلی را تغییر می هد. بسیاری از افراد برای اندازه گیری ادویه جات تهیه غذا از پیمانه استفاده می کنند و برای مواد اولیه دیگر ترازو را مورد استفاده قرار می دهند. که البته باید گفته شود دقت ترازو بسیار بالاتر بوده و با پیمانه هم ممکن است حجم مواد تغییر کند.

 

ترازوی دیجیتال آشپزخانه

 

در زمان قدیم ترازوها عقربه ای بودند و صفر کردن آن ها کمی دشوار بود. اما امروزه بسیاری از ترازوهای آشپزخانه به صورت دیجیتالی شده اند و صفر کردن آن ها به صورت خودکار و اتوماتیک صورت می گیرد. ترازوی آشپزخانه sf-400 دارای دقت اندازه گیری 1 گرم تا 10 کیلوگرم بوده که نسبت به ترازوهای قدیمی عقربه ای پیشرفت بسیار چشم گیری در تولید ان قابل مشاهده است.

 

قیمت ترازوی آشپزخانه دیجیتال

 

علاوه بر قابلیت های گفته شده دارای خاموش شدن خودکار هم می باشد که این عملیات تنها بعد از گذشت چند دقیقه کوتاه اتفاق می افتد. ترازو دیجیتالی بوسیله دو عدد باتری قلمی AA کار می کند و شما میتوانید در زمانی که نمیخواهید از آن استفاده کنید باتری را خارج نموده و در زمان استفاده مجددا در سرجای خود قرار دهید که با استفاده از این روش هم عمر ترازو و هم عمر باتری ها افزایش پیدا میکند.

 

خرید ترازوی دیجیتالی

 

ترازوی دیجیتال قادر است وزن مواد غذایی را براساس انس و گرم بر روی صفحه نمایشگر LED به طور کاملا خوانا نمایش و در اختیارتان قرار دهد.

ترازوی دیجیتالی آشپزخانه sf-400 دارای ابعاد 3.5*17*24.5 سانتی متر می باشد که باعث شده است به علت کم حجم بودن و قابلیت های بالایی که دارد بسیاری از افزاد ان را انتخاب کنند. 

ترازوی اشپزخانه ارزان

 

یکی از مزایای بسیار عالی ترازوی دیجیتال این است که میتواند با استفاده از سنسور بسیار دقیق فشاری که دارد کلیه مواد مورد نیازتان را با دقت اندازه گیری یک گرم به آسانی و بدون هیچ معطلی اندازه گیری نماید. علاوه براین در صورتیکه چند دقیقه مکرر از آن استفاده نکنید به صورت خودکار خاموش شده تا عمر باطری را افزایش دهد. 



ترازوی دیجیتال آشپزخانه