خرید میناکاری اصفهان در فروشگاه های اینترنتی

مینا کاری یکی از صنایع دستی ایران به حساب می آید که مشتریان بسیار زیاد، و دوستداران عظیمی همراه خود دارد که در جای جایه دنیا به دنبال خرید این محصول دستی فوق العاده می باشند. برای خرید این محصول شگفت انگیز و بسیار زیبا لازم نیست فقط به استان های سازنده این محصول مثل اصفهان و یا همدان و یا ... سفر کنید.

تندیس میناکاری

با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکسبد شما می توانید از انواع و  اقسام این خرید میناکاری روی مس زیبا دیدن فرمایید و با یک کلیک خرید خود را نهایی نمایید. 

 

 

 

 

خرید میناکاری

 

قدمت این هنر زیبا به 5000 سال می رسد در قدیم این ههنر زیبا را بر روی سفال نیز انجام میدادند اما امروزه بر روی فلزات گرانبها همچون طلا و یا مس استفاده می شود که بر زیبایی این هنر افزوده است.

میناکاری تندیس

معنی میناکاری در لغت نامه دهخدا به معنی رنگ آمیزی پخته شده است. اما علت نامگذاری این محصول به میناکاری نزدیکی مینا به رنگ آبی آسمان است که در قدیم نیز به این اسم از این هنر بسیار زیبا نام برده شده است.

خرید میناکاری اصفهان

امروزه میناکاری در شکل ها و طرح های متنوعی مثل قاب ها و حتی تندیس ها نیز تولید و توزیع می شود. 

 

 

خرید میناکاری اصلی

 

 

شما بر اساس نیاز خود برای این هنر دستی زیبا می توانید از انواع مختلف و طرح های مختلف از این صنایع دستی انتخاب و خریداری کنید.

خرید مینا کاری

مینا کاری در بازار امروزه انواع مختلی دارد که به شکل های مختلفی تولید می شوند که پر فروش ترین آن ها قندان، بشقاب، بشقاب های بزرگ تزیینی، تندیس های تقدیمی، ظرف های بزرگ، شکلات خوری های بزرگ، ساعت و به شکل های مختلف دیگر مانند حیوان ها و حتی پرندگان و پروانه نیز می باشد. 

 

میناکاری اصلی

 

با مراجعه به سایت اینترتی فروشگاه تکسبد شما می توانید با انواع و اقسام خرید میناکاری تهران آن بشوید و یا یک کلیک مینا کاری دلخواه خود را هر تعدادی که نیاز دارید خریداری کنید.

  

 

برای مشاهده و خرید انواع قاب و ظروف میناکاری اصفهان بر روی دکمه زیر کلیک نمایید

 

اطلاعات بیشتر و خرید


 

میناکاری بهترین هدیه ای است که می توان برای عزیزان خود انتخاب کنید تا یادگاری بسیار دلچسب و چشم نوازی را به وی هدیه کرده باشید.