خرید بلوتوث خودرو

فناوری بلوتوث جزو پرکاربرد‌ترین فناوری‌های بی‌سیم ارایه شده تا به الان است. تلفن‌های همراه، پخش‌‌کننده‌های صوتی، ماوس و کیبورد‌های بی‌سیم و... از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و از آن برای اتصال به رایانه یا دریافت اطلاعات استفاده می‌کنند. 

 

 بلوتوث خودرو xp

 بلوتوث خودرو

محدوده‌ی عملکرد دانگل بلوتوثی xp مدل BT310 برابر با 10 متر است. نصب و راه‌اندازی دانگل به سرعت انجام می‌شود و برای شروع به کار با آن، نیاز به انجام تنظیمات خاصی نخواهید داشت. حالا می توانید با استفاده از گیرنده بلوتوث BT310 این مشکلات را حل نموده و با کیفیت صدای مطلوب پاسخگوی تماس هایتان باشید و یا به موزیک مورد علاقیتان گوش دهید. کافی است پس از شارژ دستگاه آن را به درگاه AUX خودرو خود متصل فرمایید و با فشردن دکمه پاور روی دستگاه بلوتوث خودرویی آن ارتباط بلوتوث با دستگاه شما برقرار شود.

 


 

 دانگل بلوتوث خودرو


bt310 

 

نوع فناوری بلوتوثی که با استفاده از دانگل بلوتوث BT310 به دست می‌آورید، Bluetooth v3.1 است و از قابلیت A2DP هم پشتیبانی می‌کند. اگر ضبط خودرو شما حتی ورودی USB هم ندارد می‌توانید با خرید برد USB فلش خور ماشین معمولی اون رو فلش و مموری و ریموت دار کنید یا با خرید برد فلش خور بلوتوث دار ماشین اون رو هم فلش خور و هم بلوتوث دار کنید.

 

بلوتوث ضبط خودرو


 

 

بلوتوث پخش خودرو 

 

ابعاد کوچک و وزن بسیار کم بلوتوث خودروی شرکت XP شما را شگفت زده خواهد کرد. این دانگل بلوتوث با تمامی سیستم عامل های رایج سازگار است.

 

 بلوتوث ضبط


پخش ماشین یا آمپلی فایرهای سیستم‌های صوتی خودرو معمولا دارای بلوتوث نیستند. برای بلوتوث دار کردن پخش خودرو فقط کافیست از دستگاه تبدیل بلوتوث به AUX استفاده کنید و از شنیدن موسیقی بدون سیم لذت ببرید.







قیمت این محصول: 28000 تومان

خرید محصول