بهترین پاوربانک سامسونگ را بشناسیم

پاور بانک سامسونگ طرح اصلی یکی از بهترین نوع از پاور بانک های موجود در حال حاضر است که با قدرت و توان 5000 میلی آمپر خود توانایی شارژ کردن هر دستگاهی که بتوان با استفاده از کابل های رابط به آن وصل کرد را شارژ نماید. با استفاده از پاور بانک سامسونگ 5000 میلی آمپر شما می توانید دوربین دیجیتال، گوشی تلفن همراه، دستگاه mp4، دستگاه mp3 و هر دستگاه هایی که پاور بانک اصلی طرح سامسونگ کابل اتصال آن را داشته باشد.

 

 

پاور بانک

با استفاده از این و با پاور بانک طرح سامسونگ ظرفیت 5000 شما می توانید این مزده را به خود بدهید که در هر کجایی که هستید چه در مسافرت های کوتاه و حتی در مسافرت های بلند مدت باید برای شما هم پیش آمده باشد که دستگاه دیجیتال شما شارز تمام کند و از باتری کم برخوردار شود برای این جور مواقع که شما برق در دسترس ندارید می توانید از این پاور بانک استفاده کنید و با آن دستگاه خود را فول شارز کنید و استفاده کنید.

پاور بانک اصلی   

جنس بیرونی این دستگاه از پلاستیک مقاوم است و با بهترین و بروز ترین مواد اولیه روز دنیا ساخته و تولید شده است، با استفاده از این دستگاه دیگر  نیاز به نگرانی درباره ی شکستن و یا خرد شدن دستگاه نیست

پاور بانک اصلی 

با استفاده از این دستگاه شما براحتی و آسودگی خیال دستگاه خود را شارز کنید و نگران آسیب دیدن به باتری دستگاه خود نباشید زیرا تکنولوژی استفاده شده در این دستگاه بسیار دقیق و با متد روز طراحی و پرداخت شده است

پاور بانک اصلی 

به همین دلیل است که این پاور بانک به آرامی شارژ ذخیره شده در خود را با استفاده از کبل های اتصال به دستگاه هایی که به آن متصل شده است را انتقال داده و دستگاه را در مدست زمان مشخصی شارژ می کند.

 

 پاور بانک سامسونگ

 

این دستگاه از یک چراغ قوه ی بسیار قوی نیز برخوردار است که با دوبار فشردن دکمه پاور می توانید از آن در مواقع ضروری استفاده نمایید.

پاور بانک اصلی 

صفخه ی نمایشگر روی این پاور بانک به شما شارز ذخیره شده در پاور بانک اصلی طرح سامسونگ را به شما نشان خواهد داد.

پاور بانک اصلی


 

قیمت : 89,000 تومان

 Ø®Ø±ÛŒØ¯ محصول