بهترین میز و صندلی تحریر برای کودکان و نوجوانان

یکی از مهم ترین اواملی که  به فرزندان شما در انجام تکالیف خود کمک می کند فضایی مناسب جهت درس خواندن و یا انجام تکالیف است.

میز تاشو کودک

در ضمن یکی از اواملی که باعث انگیزه برای انجام تکالیف در فرزندان شما خواهد شد این است که یک محیط مناسب با روحیه ی وی برایش فراهم ساخته تا بتواند به راحتی و در آرامش خیال به انجام تکالیف مدرسه و یا درس خواندن شود.

خرید صندلی 

در این حین پیشنهاد ما برای شما میز صندلی تحریر تاشو می باشد که نمی توانید با کیلیک بر روی خرید پستی، این محصول را براحتی می توانید با یک کلیک از وبسایت فروشگاه اینترنتی تکسبد خریداری فرمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

خرید میز

 

 

میز و صندلی تحریر تاشو در رنگ های شاد جهت شادابی و نشاط روحیه ی فرزندان شما به فروش می رسد.

صندلی و میز تحریر 

میز این محصول فوق العاده از جنس پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده  و می تواند وزن بسیار زیادی را بدون خم شدن و یا شکستن تحمل کند، همچنین پایه های این میز از جنس آهن مقاوم است که در آن فولاد بکار رفته است و در برابر فشار و وزن بالا تحمل زیادی دارد.

صندلی تاشو 

این میز قادر به نگه داستن و وزن معادل یک خودرو را بر روی خود دارد که شما می توانید با استفاده از این مقاومت بالا کتاب ها و لوازنم تحریر خود را بر روی میز چیده و از آن ها استفاده نمایید.

 

 

میز تاشو

 

 

جنس صندلی تحریر این محصول شگفت انگیز از آن است و روکش رویی آن از فوم فشرده است که هنگام نشستن بر روی آن احساس خستگی نخواهید کرد و می توانید ساعت ها برای انجام تکالیف و درس خواندن بر روی آن بنشینید. میز این محصول فوق العاده تاشو می باشد و می توانید در 3 سطح مختلف شیب آن را تنظیم کنید تا به گردن و ستون فقرات شما آسیبی وارد نشود. جهت بستن و وصل کردن این میز و صندلی شما می توانید اهرم های آن را آزاد نمایید و میز را بهمراه صندلی تا کرده و در گوشه ای جا داده و بگذارید.

 

 

صندلی تاشو کودک

 

تا شوندگی این محصول فوق العاده یکی از ویژگی های بارز آن به حساب می رود که شما را مجاب به جا دادن این محصول حتی زیر مبل نیز می کند.

صندلی کودک

پس با خرید این محصول و مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی تکسبد، میز و صندلی تاشو مخصوص تحریر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت : 139,000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید