جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی هدیه ای برای کودکان

جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی هدیه ای مناسب برای کودکان به شمار می رود که می توان از آن به عنوان جاقلمی رومیزی و یا جامدادی نیز استفاده نمود. 

 

جاقلمی رومیزی

در این جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی یک ساعت شنی به کار رفته است که می توان در زنگ های تفریح درس خواندن خود با آن ها بازی کنید و یا زمان را اندازه گیری کنید. 

 

جاقلمی

 

با استفاده از این جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی زیبایی را به خود هدیه دهید و با آن ساعت را اندازه گیری نمایید.

 

جا قلمی رومیزی

 

جنس این جامدادی رومیزی از چوب بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد این جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی بسیار با کیفیت بوده و در اثر زمین خوردن برای آن اتفاقی نخواهد افتاد.

 

جامدادی هلوکیتی جدید

 

زیبایی منحصر بفرد این محصول فوق العاده در تزیین اتاق شما بسیار ارزشمند است و جلایی خاطره انگیز به اتاق شما خواهد بخشید. 

 

جا قلمی رومیزی

 

این جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی برای افراد و سنین متفاوت طراحی شده است که میتوان از آن برای کودکان و یا نوجوانان نیز استفاده نمود.

 

جامدادی هلوکیتی

 

 

جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی وسیله ای مناسب برای نگه داشتن مداد و قلم های مورد نیاز و دم دست شما طراحی شده است  که می توانید از آن براحتی برای این امر استفاده نمایید. 

 

ساعت شنی هلوکیتی

 

ساعت شنی موجود در گوشه ی جاقلمی رومیزی طرح هلو کیتی متحرک است و با چرخاندن آن می توانید از یک ساعت بسیار زیبای شنی لذت ببرید و زمان را انداره گیری نمایید.

 

جامدادی جدید رومیزی

 

با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاهی تکسبد شما می توانید جاقلمی رومیزی با ساعت شنی را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید بر روی خرید پستی کلیک فرمایید

قیمت ویژه و استثنایی 12900 تومان

خرید محصول