چند راهی برق usb هگزاگون از کجا بخرم؟؟

امروزه هر خانه، اداره، کارگاه یا شرکتی حداقل به یک چند راهی برق نیاز دارد. از طرفی تجهیزاتی که از کابل های usb شارژ میشوند افزایش یافته اند. موبایل، تبلت، پاوربانک، ماشین ریش تراش، اپی لیدی و... جزو تجهیزاتی هستند که با استفاده از پورت usb شارژ میشوند.بنابراین نیاز به یک چند راهی برق usb دار، به یک نیاز اساسی در بین مردم تبدیل شده است.


چند راهی برق usb


اگر چند راهی انتخاب کنید که دارای پورت usb باشد، دیگر نیازی به حمل آداپتور موبایل یا تبلتتان ندارید.از سوی دیگر آداپتور های مختلف اندازه های متفاوتی دارند. حتما برای شما نیز تا به حال اتفاق افتاده که نتوانسته اید از آداپتور لپ تاپ و مودم ADSL در کنار هم استفاده کنید.


چند راهی برق و شارژر هگزاگون


در صورتی که تمامی دستگاه هایی که به چند راهی متصل میکنید، آداپتور نسبتا بزرگی دارند، از ابتدا میبایست به فاصله درگاه های چند راهی دقت کنید.

با توجه به اینکه این گونه تجهیزات در زندگی انسانها اهمیت فراوان یافته است، تولید کنندگان مختلفی درصدد تولید خلاق و نوین این چند راهی ها برآمده اند. حال چند راهی برقی ک usb هم داشته باشد از کجا بخریم؟


چند راهی برق


چند راهی برق usb هگزاگون دارای چهار پریز برای اتصال انواع دوشاخه و سه شاخه ی دستگاه ها و لوازم الکترونیکی که در هر کجای دنیا تولید شده باشد بدون نیاز به هیچ گونه مبدلی، همچنین دارای ۴ پورت usb برای شارژ کردن گجت های الکترونیکی میباشد.


چند راهی برق و شارژر


با داشتن این چند راهی دیگر دیگر نیازی به همراه داشتن شارژر اصلی تبلت یا موبایلتان ندارید.ولتاژ ورودی این دستگاه 110_250 وات بوده و مستقیم به برق شهری وصل میگردد. حداکثر توان آن نیز 2500 وات میباشد.

باخرید این چند راهی برق usb دار  با قیمت 39000 تومان، علاوه بر قابلیت هایی که ذکر شد، با طراحی ظاهری زیبای خود که همچون برش لیمو است، از آشفتگی و بهم ریختگی سیم و کابل ها در منزل و یا محل کا رهایی یابید.


خرید محصول