ویژگی های یک رنده رومیزی خوب چیست؟

یکی از وسایل خرده ریز آشپزخانه که از ملزومات آن نیز محسوب میشود رنده دستی آشپزخانه است. رنده ها همیشه جزو ابزارهای پرکاربرد در تهیه ی غذاها و سالادهای گوناگون محسوب می شده اند. این وسیله ساده در سرعت کارهای آشپزخانه خصوصا هنگام مهمانی ها نقش بسیار مهمی ایفا میکند. یکی از بهترین نوع این رنده ها رنده رومیزی تکتا است.


قیمت رنده رومیزی تکتا


رنده رومیزی تکتا دارای ویژگیهایی است که نحوه آشپزی شما را تغییر خواهد داد، و آشپزی شما را حرفه ای و در عین حال ساده و سریع خواهد ساخت. بسیار سریع سیب زمینی را حلقه میکند، توت فرنگی را خرد میکند، پنیر را رنده میکند و کدورا میبرد.


رنده رومیزی آشپزخانه


این رنده رومیزی محصولی با طراحی کاملا متفاوت نسبت به نمونه های معمول میباشد. این محصول ساخت ایران است، و نسبت به محصولات مشابه چینی کاملا قابل مشاهده است. جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده مقاوم است. و مناسب برای  رنده کردن مواد غذایی مختلف نظیر سیب زمینی، پیاز، هویج، پنیر پیتزا و خشکبار است.


رنده رومیزی 4 تیغه


رنده رومیزی 4 تیغه به دلیل طراحی بسیار جالب شبیه چرخ گوشت که دارد، بدون نیاز به دخالت دست میتوانید مواد غذایی را از دهانه بالای آن که سطح زیرینش بر روی تیغه رنده منتهی شده، وارد کرده و با چرخاندن دسته به سادگی آنها را رنده کنید. یکی از نکات مهم در استفاده از رنده تکتا، رعایت بهداشت بیشتر و عدم دخالت دست برای استفاده از مواد غذایی است. البته این نکته قابل است، که دیگر خطر بریدگی دست با رنده برطرف شده است.


خرید رنده رومیزی تکتا


رنده رومیزی به همراه خود 4 تیغه مختلف، رنده ریز، درشت، خلال کن و چیپس ساز یا ورقه کن دارد، که جنس آنها از استیل ضد زنگ است. سطح زیر محصول پایه چسبان با پد مکش قوی دارد، که امکان ثابت ماندن دستگاه بر روی سطح را ایجاد میکند، و از حرکت دستگاه هنگام کار با آن جلوگیری میکند.


رنده همه کاره


برای خرید این محصول باکیفیت ایرانی با این ویژگیهای برجسته و خوب دکمه خرید پستی را انتخاب کرده و مراحل ثبت سفارش را تکمیل نمایید، تا ما این محصول فوق العاده را در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم.

قیمت:49000 تومان

خرید محصول