نودل جادویی اصل Magic nuudles

نودل جادویی یا مجیک نودلز یک اسباب بازی فکری آموزشی جدید است که از مواد کاملاً طبیعی آرد ذرت تهیه شده است. نودل های جادویی هیچ ضرری برای دست و پوست بچه ها نداشته و حتی اگر خورده شود نیز هیچ آسیبی به کودک شما نخواهد زد. این اسباب بازی فکری پرورشی جدید علاوه بر جنبه های سرگرمی برای موارد آموزشی مثل آموزش اعداد، آموزش عملیات ریاضی، آموزش حروف فارسی و انگلیسی و ... نیز کاربرد دارد. بازی فکری نودل جادویی یا مجیک نودلز Magic Nuudles به هیچ چیزی جز کمی آب نیاز ندارد و هیچ هزینه ای برای برق و باطری و چسب و ... نخواهید داد. کافی است نودل ها را بر روی یک اسفنج مرطوب بکشید و بهم بچسبانید. همانطور که مشاهده می کنید نودل جا به راحتی بهم می چسبند و از هم جدا نمی شوند. با مجیک نودل می توانید هر شکلی را که دوست دارید بسازید و ساعت ها در کنار خانواده خود سرگرم شوید. بازی نودل جادویی مجیک نودلز جدید ترین اسباب بازی پرورشی کودکان است که در اکثر مهد کودک ها نیز در سراسر جهان در حال استفاده می باشد. می توانید نودل ها را بر روی یک صفحه مقوایی یا پلاستیکی بچسبانید یا به صورت سه بعدی با چسباندن دانه های نودل ها بهم شکل های سه بعدی مثل حیوانات، وسایل نقلیه و ... درست کنید.

نودل جایی جدید ترین اسباب بازی فکری کودکانه که علاوه بر سرگرمی به رشد ذهنی ، فکری و خلاقیت در بچه ها نیز کمک می کنه. رنگ های شاد و جذاب استفاده شده در نودل ها بچه ها رو به وجد میاره تا باهاش بازی کنن و ساعت ها سرگرم بشن. نودل های جادویی رو بردارید و هر شکلی که دوست دارید باهاش بسازید. حیوانات جنگل، وسایل نقلیه، بناهای مختلف و هزاران اسباب بازی دیگه که دوست دارینو با دستای خودتون بسازید بدون اینکه از لحاظ بهداشتی برای سلامتتون مضر باشه. نودل جادویی یا مجیک نودلز Magic Nuudles جدید ترین و مهیج ترین سرگرمی فکری سال 2017 که همه افراد با هر سنی رو مجبور به بازی میکنه طوری که به جای بچه ها پدر مادرهای عزیز هم به این گلوله های نرم و کوچیک علاقمند شده و در کنار فرزند دلبندشان ساعت ها سرگرم شده و لحظات شاد و شیرینی رو خلق می کنند.

نودل جادویی

نودل ها رو مرطوب کنید، بهم بچسبانید و شکل های مختلف بسازید!

نودل جادویی برترین اسباب بازی فکری سال 2017

کاملاً بهداشتی و ضد حساسیت

مناسب برای تمامی سنین

ساخته شده از آرد ذرت و رنگ های خوراکی

»»»» همین الان این محصول جذاب رو برای عزیزانتان با تخفیف ویژه بخرید ««««

پکیج 120 عددی

اطلاعات بیشتر و خرید

فقط 29000 تومان

تخفیف ویژه محدود فقط تا 7 روز با این قیمت خریداری کنید!

*************************

*************

پکیج 220 عددی

اطلاعات بیشتر و خرید

فقط 39000 تومان

شاید برای پدر مادرهای عزیز این سوال پیش اومده باشه که نودل های جادویی از چه موادی تشکیل شده و آیا برای پوست دست بچه ها مضر نیست؟ 
در پاسخ به این سوال باید بگیم که دانه های نودل جادویی از آرد ذرت طبیعی تشکیل شدند که در رنگ های مختلفی به صورت پازل طراحی شدند. یه بازی فکریه و هیچ تاثیر منفی بر روی بچه ها ندارد ، برعکس بچه هارو از گوشی های موبایل دور میکنه و اجازه میده قدرت تخیل و استعداد های درونیشون فعال و شکفته بشه. پس خیالتون راحت باشه که مجیک نودلز از مواد طبیعی بی خطر ساخته شده و هیچ اثر شیمیایی روی بدن و پوست بچه ها نداره.

بازی نودل جادویی

مجیک نودل در کشور های اروپایی و آمریکایی به عنوان اولین و برترین بازی فکری سال 2017 شناخته شده که به صورت علمی و با تحقیقات انجام شده ثابت شده قدرت خلاقیت کودک را افزایش داده و به یادگیری بیشتر، پرورش قدرت یادگیری و شکفته شدن استعدادهای درونی بچه ها کمک می کنه. علاوه بر این برای بچه هایی که انگشت های ضعیفی دارند و هنوز نمی تونن به راحتی با اشیا کار کنند نودل های جادویی میتونه بسیار مفید و کمک کننده باشه چون در زمان کار با اون قدرت کار با دست و انگشت در بچه ها افزایش پیدا می کنه.

جدید ترین بازی فکری که استعداد بچه ها رو شکوفا میکنه

نودل جادویی Magic Nuudles

رشد و تقویت خلاقیت و تمرکز

افزایش حافظه و قدرت یادگیری در بچه ها

یک پازل بهم ریخته که باید با کنارهم قرار دادن قطعات شکل ها رو بسازید

نگران خورده شدن توسط بچه ها نباشید

نودل جادویی هیچ خطری نداره و با مواد کاملاً طبیعی آرد ذرت ساخته شده

پس اگه فرزند دلبندتون اشتباهی خورد اصلا نترسید

»»»» همین الان این محصول جذاب رو برای عزیزانتان با تخفیف ویژه بخرید ««««

پکیج 120 عددی

اطلاعات بیشتر و خرید

فقط 29000 تومان

تخفیف ویژه محدود فقط تا 7 روز با این قیمت خریداری کنید!

*************************

*************

پکیج 220 عددی

اطلاعات بیشتر و خرید

فقط 39000 تومان