مینی کولر usb

اگر تمایل دارید در هر جایی هوای خنک را همراه خود ببرید بهترین گزینه مینی کولر usb  است که می توانید با یو اس بی و حتی باتری راه اندازی کرده و هوایی مطبوع و خنک با خود داشته باشید.

 

بسته بندی شامل :
1 عدد مینی کولر پرتابل باطری خور و USB
1 عدد کابل USB
1 بسته دانه های بوگیر و نگهدارنده آب

 

قیمت فقط 30000 تومان

جهت خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید مینی کولر آبی

 

 

مینی کولر باتری

 

به این فکر کنید که بتوانید در هر کجا یک کولر آبی کوچک به همراه داشته باشید. یک کولر آبی که هر زمان اراده کنید با باتری و یا برق شروع به باد زدن می کند و شما را از شر گرمای سوزان تابستان خلاص می کند. این کولر آبی مصرف برق بسیار کمی داشته و نه تنها به وسیله سه عدد باتری قلمی کار میکند، بلکه میتوانید کابل USB آن را به هر دستگاهی از جمله لپ تاپ و شارژر پاور بانک وصل کرده و از سرمای آن لذت ببرید. ضمناً کابل یو اس بی نیز به همراه پکیج مینی کولر رومیزی ارسال می شود.خرید مینی کولر usb

 

مینی کولر رومیزی برقی

 

وزن کم و ابعاد کوچک آن نیز این محصول را به یک انتخاب کامل برای استفاده و حمل به هر کجایی تبدیل کرده است. این محصول قابل استفاده در ماشین به وسیله تبدیل فندکی یا اتصال به ضبط فلش خور نیز می باشو ولی توجه داشته باشید با توجه به گرمی هوا در ماشین، این کولر قابلیت خنک کردن کل ماشین را ندارد ولی می توانید در گوشه ای از ماشین نصب کنید تا باد خنک به راننده زده شود.

 

مینی کولر رومیزی باتری خور

نکات مهم
1-اگر میخواهید این مینی تهویه هوای پرتابل را بر روی آداپتور USB استفاده کنید ،دقت کنید که آمپر خروجی آداپتور کمتر از 500 میلی آمپر (0.5 آمپر) باشد تا به موتور این کولر در دراز مدت آسیب نرساند.
2-هیچ وقت بطور همزمان از باتری و USB بر روی این کولر استفاده نکنید. یعنی زمانیکه میخواهید این وسیله را با برق USB استفاده کنید اول باتری ها را از محفظه باتری این وسیله بردارید یا بالعکس.

 

مینی کولر

 

3-بعد از اینکه این کولر را راه اندازی کردید و داخل مخزن آن آب ریختید ، سعی کنید به هیچ وجه آنرا تکان ندهید و مخصوصا موقع روشن بودن آنرا کج نکنید چون ممکن است آب درون مخزن بر روی سیم کشی داخلی این وسیله ریخته و موجب اتصال و سوختن قطعات شود.(در دسترس کودکان قرار ندهید و حتی نگذارید افراد کنجکاوی که میخواهند از این کولر پرتابل خنک کننده سر در بیاورند جهت وارسی آنرا جابجا کنند)

قیمت فقط 30000 تومان

جهت خرید بر روی دکمه زیر کلیک کنید

خرید مینی کولر آبی

4-اطراف کولر را باز بگذارید تا هوا بتواند به راحتی جریان داشته باشد و هیچوقت با دست یا مانع دیگری جلوی دریچه مکش یا دمش (ورود و خروج هوا) را نگیرید.

 

مینی کولر