قیمت ظروف میناکاری اصفهان

میناکاری یکی از هنرهای صنایع دستی ایران است که در اصفهان رواج بیشتری دارد.هنر مینا بر پایه تزیین فلزاتی نظیر آهن، مس، طلا و نقره با رنگ های مینایی میباشد، رنگ های مینایی اکسید های فلزی هستند که با مواد شیشه ای مخلوط شده و پس از قرار گرفتن بر روی فلز در کوره پخته میشوند.


خرید باکس ست مینا


ظروف میناکاری اصفهان زیرساختی کاملا یک نواخت و یک تکه و فاقد قسمت های زائد و اضافی هستند.سطح این محصولات نیز به دلیل استفاده از رنگ های مرغوب، از درخشندگی خاصی برخوردار هستند. پشت این ظروف هم دارای لعاب با کیفیت، بدون ترک خوردگی و زدگی میباشد.حال اگر بر روی رنگ و یا لعاب ظرف مینا ترک خوردگی مشاهده کنید، نشان از سوخته شدن آن ظرف در کوره را دارد.


ست بشقاب و گلدان مینا


یکی از آثار نفیس هنرمندان میناکار اصفهانی، "باکس ست گلدان و بشقاب" میباشد.

این ست زیبا توسط هنرمندان اصفهانی میناکاری شده و ظاهری زیبا و خوش رنگ و لعاب دارد.برای هر کسی که ارزش هنر های اصیل ایرانی را بداند، یک اثر معمولی نخواهد بود.


باکس ست مینا


این پک شامل یک جفت گلدان با ارتفاع 16 سانتی متر و یک بشقاب با قطر 20 سانتی متر است و در یک جعبه ی چوبی که روکش مخمل سورمه ای رنگ زیبایی دارد، قرار گرفته است.

ست گلدان و بشقاب مینا، محصولی زیبا و جذاب است که به فضای خانه تان جلوه ای از هنرهای سنتی ایران میبخشد.نقوش ظریف اسلیمی به زیبایی روی سطح خارجی این ست اجرا شده است که زیبایی چشم نواز آن توجه هر انسانی را به خود جلب میکند.


ست بشقاب و گلدان میناکاری


آثار میناکاری اصفهان، برخلاف ظاهر ظریفشان به راحتی آسیب نمیبینند. زیرا این آثار در چندین مرحله رنگ آمیزی میشوند و در کوره قرار میگیرند تا به مرحله عرضه برسند.

ارزش این گونه محصولات با توجه به همین زحمات فراوان، دقت و ریزه کاری ها، بسیار است. ولی با این حال فروشگاه بزرگ تک سبد این ست زیبا را با ارزش 199000 تومان تنها به قیمت 169000 تومان به شما عرضه میدارد.

اطلاعات بیشتر و خرید