شیلنگ جادویی اصل را از کجا بخرم؟؟؟

اگر قصد خرید یک شیلنگ جمع و جور برای شست وشوی حیاط منزل، آبیاری گل و گیاه، شستن ماشین، دیوارها، سرامیکها، شیشه هاو... را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید شیلنگ جادویی مجیک هوز است. این شیلنگ جمع و جور بوده و اصلا و ابدا دست و پا گیر نیست.

شیلنگ جادویی xhose

این شیلنگ یک شیلنگ معمولی نیست بلکه یک شیلنگ استثنایی و خارق العاده است و شبیه به آن را هیچ جایی پیدا نخواهید کرد، چون این شیلنگ قابلیت ها و ویژگیهایی دارد، که هیچ شیلنگ دیگری ندارد و همین ویژگی هاست که این شیلنگ را منحصر به فرد کرده است. شیلنگ مجیک هوز بسیار سبک و کم ورن بوده و برخلافشیلنگ های سنگین قدیمی به راحتی قابل حمل و نقل است. وزن این شیلنگ تنها ۴۵۰ گرم است. از آنجایی که این شیلنگ بسیار سبک و جمع و جور بوده به راحتی میتوانید آن را در آپارتمان قرار دهید بدون آنکه بی نظمی بوجود بیاید.

شیلنگ جادویی ارزان


طول این شیلنگ تنها ۵ متر است، ولی تا ۱۵ متر را تحت پوشش قرار میدهد. شاید بپرسید چگونه؟ این شیلنگ هنگامی که آب در آن جریان پیدا میکند، طولش به ۱۵ متر افزایش پیدا میکند. و هنگامی که آب درونش خالی شود به حالت اولیه باز میگردد. این شیلنگ در اندازه های مختلف ۵متری، ۷.۵ متری و ۱۰ متری وجود دارد، که هر کدام بعد از وصل شدن آب سه برابر حالت اول خود یعنی ۱۵متر، ۲۲ متر و ۳۰ متر میشوند. این شیلنگ در دو رنگ سبز و آبی موجود است.

شیلنگ جمع شو


در طراحی این شیلنگ دو لایه به کار برده شده، لایه اول، لایه قابل انعطاف ضخیم درونی. لایه دوم، لایه تاشو بیرونی. جنس این شیلنگ از مش بافته شده ی قوی است و بسیار مقاوم بوده و در برابر نور خورشید پوسیده نمیشود. شیلنگ جادویی اصل ضد ضربه است و مثل َشیلنگ های قدیمی نیست که گره بخورد.


شیلنگ جادویی 30 متری


شیلنگ ایکس هوز یک سری مخصوص دارد، که آب را به ۸ حالت مختلف آبپاشی میکند. هر کدام از این حالات مخصوص کار خاصی است. مثلا یکی از آنها مخصوص آبیاری است، که آب را پودر میکند، و به راحتی میتوانید گل و گیاهان خود را آبیاری کنید.

شیلنگ مجیک هوس


نمونه های تقلبی و بی کیفیت این شیلنگ در بعضی فروشگاهها وجود دارد، که فاقد کیفیت لازم است. برای خرید شیلنگ جادویی اصل از فروشگاه اینترنتی تک سبد به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان دکمه زیر را انتخاب کنید.

قیمت: 21000 تومان

خرید