خرید اینترنتی میناکاری تهران با قیمت مناسب

 هنری با قدمت 5 هزار ساله ک هریشه در تاریخ، فرهنگ و هنر این مرز و بوم دار. آری هنر میناکاری یا میناسازی که به هنر مینیاتور بر روی فلز معروف می باشد.

 

می توان گفت زادگاه هنر میناکاری ایران می باشد که این هنر از این خطه به سایر کشورها و ممالک منتقل شده است و همچنان بهترین و اصیل ترین آثار میناکاری توسط اساتید میناکار ایرانی تهیه و تولید می شود.

 

مهد هنر میناکاری اصفهان می باشد ولی این هنر توسط هنر دوستان به سایر شهر ها نیز منتقل شده است و هنردوستان زیادی در شهرهای دیگر نیز به این هنر مشغول می باشند.

  

از جمله شهرهایی که صاحب سبک در میناکاری می باشد، شهر تهران می باشد و شما برای تهیه محصولات میناکاری می توانید به مرکز فروش میناکاری در تهران مراجعه نموده و محصولی با کیفیت تهیه نمائید.

 

میناکاری در تهران، به عنوان هنری اصیل و پرطرفدار به خوبی توانسته است جایگاه شاخصی برای خود داشته باشد و هنرمندان زیادی به این هنر مشغول می باشند.

  

از جمله محصولات میناکاری شهر تهران می توان به انواع  بشقاب میناکاری اشاره کرد که با توجه به تنوع ابعاد و طرح ها توانسته است در بازار رقابتی به خوبی فروش داشته باشد.

 

زیر ساخت های مورد استفاده برای تولید محصولات میناکاری از جنس های مختلفی می باشد از جمله نقره، برنج، طلا و مس که در حال حاضر مس متداول ترین می باشد.

 

 

 احداث کارگاه های مختلف میناکاری در شهر تهران توانسته است به عنوان یک کارآفرینی برای امرار معاش خانواده های زیادی شده و به نوعی کمک به احیا و زنده نگه داشتن هنر های دستی این مرز و بوم می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید