جادویی ترین شیلنگ آب!!!

اگر شما برای آبیاری گل و گیاه و یا آبپاشی و شستشو از شیلنگ استفاده میکنید، قطعا دریافته اید که در صورت کوچک و جمع و جور بودن شیلنگ کار شما بسیار راحتتر خواهد بود، و پس از استفاده هم نظم وترتیب بیشتری خواهید داشت. شیلنگ جادویی xhose با اندازه ای نسبتا کوچک قابلیت بزرگ شدن تا 3 برابر خود را دارد و بخوبی محیط پیرامون خود را پوشش میدهد.


شیلنگ جادویی xhose


معمولا در محیط های کوچک آپارتمانی به آسانی نمیتوانید از شیلنگ های معمولی بلند استفاده کنید، به هم ریختگی و بی نظمی در هنگام استفاده و عدم نظم و ترتیب بعد از استفاده یکی از چالش های آن خواهد بود. در این راستا شیلنگ جادویی ایکس هوز با طراحی و شکل جمع و جور خود به کمک شما آمده.


شیلنگ جادویی ارزان


طول این شیلنگ جادویی در ابتدا تنها 5 متر است، وقتی آب درون این شیلنگ جمع شو جریان پیدا میکند، در کمال تعجب خواهید دید این شیلنگ بلند شده و طولش 3 برابر حالت اول یعنی 15 متر میشود، و شما را به شدت حیرت زده میکند. در پایان کار وقتی آب بسته میشود و آب درون شیلنگ تخلیه میشود، طول آن به حالت اولیه باز میگردد و به کوچکی یک بسته دستمال کاغذی میشود، پس این شیلنگ خودش جمع میشود و نیازی به جمع کردن ندارد. این شیلنگ واقعا جادویی و عجیب طراحی شده و با همه ی شلنگ ها متفاوت است.

شیلنگ جمع شو

این شیلنگ یک سری آب پاش به همراه خود دارد، که آب را به 8 حالت مختلف مورد استفاده قرار میدهد. این شیلنگ بسیار محکم بوده و به دلیل جنس درجه 1 و باکیفیتش در براب نور خورشید مقاوم بوده، و به راحتی پوسیده ویا خراب نمیشود.


شیلنگ جادویی 30 متری


شیلنگ جادویی ایکس هوز بسیار انعطاف پذیر بوده، و به راحتی برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.جنس آن از پلاستیک و پارچه میباشد. این شیلنگ در رنگهای سبز و آبی قابل تهیه میباشد. وزن آن 450 گرم است، که با توجه به وزن کم و اندازه کوچک شما میتوانید در هر جایی آن را مرتب و منظم قرار دهید.


شیلنگ جادویی اصل


با خرید شیلنگ ایکس هوز با شیلنگ های سنگین و کلفت قدیمی که فقط دست و پا گیر بودند خداحافظی کنید.

قیمت:21000 تومان

خرید