انتخاب سال با خرید لامپ حشره کش برقی

لامپ حشره کش برقی زپ لایت محصول سال 2018، از بین برنده ی حشرات موذی و پشه ها مزاحم بوده و با خرید این لامپ حشره کش برقی  خود ر از شر پشه ها و حشرات مزاحم نجات دهید.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


این حشره کش دارای دو لامپ LED است که یکی با نور آبی و دیگری با نور سفید می باشد. نور آبی این حشره کش باعث جذب حشرات شده و زمانی که حشرات به آن جذب می شوند آنها را از بین می برد. نور سفید نیز برای روشن کردن محیط است.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


زمانی که حشرات به این حشره کش برخورد می کنند، بخاطر برقی که در میله های فلزی دور لامپ وجود دارد حشرات با برخورد به آنها از بین می برند. اما اکثر اوقات جسد حشرات داخل محفظه می ریزند. بهمین خاطر بوسیله یک فرچه نازک که در جعبه ی این محصول قرار دارد داخل محفظه را تمیز می کنیم.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


بنابراین شما می توانید در تمامی سفرها، پیک نیک ها و پارتی هایی که در حیاط و باغ برگزار می شوند از وجود این محصول ارزشمند بهره ببرید تا هم پشه ها و حشرات مزاحم را دور کنید و هم به محیط خود روشنایی ببخشید.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


یکی از ویژگی های مهم این دستگاه آن است که دوستدار محیط زیست است. یعنی با هیچ نوع مواد شیمیایی کار نمی کند و تنها از طریق نور آبی که دارد پشه ها و حشرات را به خود جذب کرده و آنها را از بین می برد. بنابراین این محصول هیچ آسیبی به طبیعت یا انسان نمی زند.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت


این لامپ قابل نصب روی تمامی سرپیچ های موجود است و شما می توانید آن را روی هر سرپیچی ببندید. همچنین نور آبی آن لامپ 15 وات است و کم رنگ است و شما می توانید موقع خواب نیز آن را روشن کنید.


لامپ حشره کش برقی زپ لایت



برای دریافت قیمت لامپ حشره کش برقی  روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان

خرید محصول


لامپ حشره کش برقی زپ لایت